Kolejne wzmocnienia w redakcji Sport Interia
Sport Interia sukcesywnie poszerza swój zespół o specjalistów z różnych dyscyplin. Od jesieni 2020 r. do serwisu dołączyło kilkudziesięciu dziennikarzy, w tym ostatnio – 6 znanych w branży nazwisk: Andrzej Klemba, Artur Szczepanik, Justyna Krupa, Arkadiusz Adamczyk, Jakub Kędzior i Jakub Żelepień.
– Bardzo się cieszymy, że do naszego zespołu dołączyli tak utalentowani i wszechstronni dziennikarze. Te duże transfery to kolejny etap w rozwoju naszego serwisu. Dzięki nim dostarczymy naszym Czytelnikom jeszcze więcej merytorycznych materiałów i profesjonalnych relacji z najważniejszych imprez roku, w tym ze zbliżających się igrzysk olimpijskich – mówi Michał Białoński, dyrektor Sport Interia.
W ostatnim czasie do zespołu Sport Interia dołączyło 6 dziennikarzy, którzy swoje doświadczenie zdobywali w największych redakcjach sportowych w Polsce. Andrzej Klemba to topowy dziennikarz sportowy w Małopolsce. Przez 11 lat kierował działem sport w krakowskiej “Gazecie Wyborczej”. Był też zastępcą redaktora naczelnego w Fundacji Festiwal Biegów. Artur Szczepanik to także dziennikarz z bardzo bogatym stażem. Zaczynał w 1997 r. w katowickim “Sporcie”, następnie pracował w dzienniku “Życie”, “Super Expressie”, “Fakcie”, “Dzienniku”, “Dzienniku Gazecie Prawnej” i “Gazecie Polskiej Codziennie”.
Justyna Krupa to dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem. Była współpracownikiem m.in. Dziennika Polskiego i WP Sportowych Faktów. Arkadiusz Adamczyk wzmocni dział Żużel w Sport.Interia.pl. Wcześniej był związany z wieloma redakcjami. Pracował m.in. w “Przeglądzie Sportowym”. Jakub Kędzior to z kolei wszechstronny dziennikarz i wydawca. Ostatnio był związany z serwisem Onet. Jakub Żelepień specjalizuje się w piłce nożnej. W Sport Interia będzie zajmował się wydarzeniami związanymi m.in. z Pogonią Szczecin.
Według Mediapanelu w czerwcu 2021 roku serwis Sport Interia odwiedziło 5,16 mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ok. 20 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.