BadaniaMediaTVP

Anteny Telewizji Polskiej liderami weekendu

W niedzielę, 18 lipca aż 2,5 mln widzów według NAM** i ponad 2,4 mln widzów według MOR* zgromadził w momencie największej oglądalności koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki” z Płocka. Czteroczęściowa transmisja zagwarantowała Dwójce najwyższe udziały w paśmie wieczornym i pozycję lidera dnia. W pozostałe dni najwyższe dzienne udziały uzyskała TVP1, a w sobotę padł rekord dziennych udziałów dla TVP3.

 

Niedzielny koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, w którym obok polskich wykonawców wystąpiły gwiazdy muzyki romskiej, oglądało średnio 1,6 mln widzów według MOR i ponad 1,4 mln widzów według NAM. Średnie udziały transmisji kształtowały się na poziomie 15,9% i były najwyższe w paśmie.

Wśród wykonawców na scenie pojawiły się znane romskie formacje, w tym akordeoniści z Mołdawii, zespoły z Gruzji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Ukrainy, Słowacji i Czech. Nie zabrakło także wykonawców z Polski. Występ zespołu Bayer Full oglądało w piku o godz. 21:31 aż 2,5 mln widzów (NAM).

Również w niedzielę TVP2 była liderem dnia, uzyskując udziały na poziomie 9,7%. A w pozostałe dni weekendu najwyższe dzienne udziały uzyskała TVP1, które wyniosły odpowiednio 9,4% w piątek i 7,5% w sobotę.

W Jedynce najliczniej obejrzało się niedzielne wydanie „Wiadomości”, z widownią na poziomie 1,9 mln i udziałami 17,3%. Był to najliczniej oglądany serwis informacyjny weekendu. Dużym zainteresowaniem cieszyło się też Letnie Grand Prix w Skokach Narciarskich. Konkurs w Wiśle emitowany w niedzielę w TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 1,6 mln widzów (MOR) oraz 1,3 mln widzów (NAM). W momencie największej oglądalności widownia wyniosła aż 2 mln widzów (MOR) i prawie 1,6 mln widzów (NAM).

Także w weekend rekordowy wynik odnotowała TVP3. W sobotę, 17 lipca udziały anteny w grupie 4+ wyniosły 1,4%, w grupie 16-59 kształtowały się na poziomie 0,51%, a wśród widzów komercyjnych antena uzyskała 0,46%. We wszystkich trzech analizowanych grupach był to najwyższy dzienny wynik TVP3 od kwietnia 2021.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej **NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *