Telewizja Puls podpisała umowę z nowym domem mediowym Mediacore
Telewizja Puls, trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls. Nowy dom mediowy został wybrany w konkursie ofert.
W ramach współpracy Mediacore będzie m.in. opracowywać strategię komunikacji mediowej kanałów TV Puls, PULS 2, pasma Puls Kids oraz fundacji TV Puls „Pod Dębem”, odpowiadać za planowanie, zakup i realizację kampanii oraz niestandardowych działań pozamediowych. Umowa wchodzi w życie z początkiem sierpnia br.
Mediacore przejmuje w tym zakresie działania od Arena Media.
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem dla dzieci i rodziców Puls Kids. W zasięgu TV Puls znajduje się 35,9 mln widzów, a PULS 2 – 35,5 mln widzów (Nielsen, czerwiec 2021; 4+).
Telewizja Puls gwarantuje najlepszą rozrywkę dla każdego – w zróżnicowanej ofercie programowej obu kanałów znajdują się m.in.: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes”, „Dzielnica strachu”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską jakimi do tej pory były m.in.: Wielka Zabawa TV Puls 2019 i 2018, Mazurska Noc Kabaretowa 2021, 2018, 2017.
W marcu 2020 kanał PULS 2 przeprowadził rebranding pasma dla dzieci i rodziców, nadając mu m.in. nową nazwę – Puls Kids. Prezentuje ono najlepsze animacje od wiodących producentów i dystrybutorów. Od początku nadawania Puls Kids, kanał PULS 2 jest najchętniej oglądanym kanałem w grupie dzieci w wieku 4-12 lat z wynikiem ponad 13% SHR (Nielsen, 09.03.2020-30.06.2021, pn-pt 07:00-19:59, bez świąt).
W 2020 i 2021 roku Telewizja Puls transmitowała uroczystą galę wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia”, która po latach wróciła do telewizji. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery „Tele Tygodnia” 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Trzykrotnie Telekamerę „Tele Tygodnia” (2018, 2019 i 2020) a także Złotą Telekamerę (2021) zdobył serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Nominację do Telekamery „Tele Tygodnia” 2021 otrzymał również serial TV Puls „Rodzinny interes”.
Mediacore to niezależny dom mediowy zapewniający swoim Klientom wszechstronną obsługę w zakresie komunikacji marketingowej wykorzystującej nowoczesne kanały komunikacji oraz klasyczne media ATL.
Prowadzi działania dla Klientów w Polsce oraz za granicą, do tej pory realizując kampanie na kilkunastu europejskich rynkach.
Przez ponad 10 lat obecności na rynku, Mediacore wyspecjalizował się w tworzeniu skutecznych kampanii digitalowych, multichannelowych oraz planowaniu i zakupie telewizji.
Mediacore wraz z dwiema innymi agencjami (agencją kreatywną Jump oraz agencją influence marketingu Influenter) tworzy Grupę Mediacore oferując kompleksową realizację kampanii reklamowych.
Do tej pory Mediacore miał przyjemność pracować dla wielu ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym liderów rynku z branży FMCG, wyposażenia wnętrz, motoryzacji, e-commerce oraz sektora finansowego.