BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN liderami rynku. Doskonałe wyniki za lipiec

TVN24 i “Fakty” TVN z doskonałymi wynikami oglądalności za lipiec i siedem pierwszych miesięcy 2021 roku. Jak pokazują badania Nielsen Television Audience Measurment, stacja, należąca do grupy Discovery, w lipcu osiągnęła 5,39 proc. udziału w rynku oraz 3,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty”, które w lipcu przyciągały średnio 21,7 proc. ogólnej widowni.

 

TVN24 i “Fakty” TVN pozostają liderami rynku w swoich grupach. W lipcu telewizja TVN24 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając wynik 5,39 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia).

Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (4,06 proc), Polsat News (2,0 proc.) oraz TVN24 BiS z wynikiem 0,45 proc. Należy jednak pamiętać, że TVP Info to naziemna telewizja z 99,5-procentowym zasięgiem, a TVN24 dociera do ok. 60 proc. gospodarstw domowych.

W najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 TVN24 także utrzymuje pozycję lidera, osiągając 3,11 proc. rynku. Kolejne były TVP Info (1,78 proc.) oraz Polsat News (1,76 proc). Telewizja TVN24 BiS w tej grupie wiekowej osiągnęła wynik 0,3 proc.

 

 

“Fakty” TVN najchętniej oglądanym programem informacyjnym

“Fakty” TVN w lipcu 2021 utrzymały pozycję lidera wśród codziennych programów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 21,7 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VODSAL). Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 19,8 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu z wynikiem 15,4 proc.

Z danych Nielsen TV Audience Measurment wynika, że w lipcu średnio “Fakty” TVN oglądało 2 032 177 osób. “Wiadomości” TVP przyciągały średnio 1 941 195 osób, a “Wydarzenia” Polsatu – 1 406 677.

 

 

W grupie komercyjnej (16-49) “Fakty” TVN w lipcu średnio osiągały 23 proc. rynku, przy 11,6 proc. udziału “Wiadomości” TVP oraz 16,9 proc. “Wydarzeń” Polsatu. Jeśli chodzi o średnią oglądalność (AMR) w tej grupie wiekowej, to “Fakty” średnio przyciągały 694 218 osób, “Wydarzenia” Polsatu – 489 579 osób, a “Wiadomości” TVP – 366 534 osoby.

Dane pochodzą od Nielsen Television Audience Measurement.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *