BadaniaTechnologia - Promocje

W Międzynarodowym Dniu Relaksu… relaks przed telewizorem (wyniki badania)

15 sierpnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Relaksu. Jak pokazują badania zlecone przez TP Vision, do którego należy marka Philips TV & Sound, znaczna część Polaków lubi zrelaksować się, oglądając swój ulubiony program, film czy serial po powrocie do domu po ciężkim dniu oraz wieczorem.

 

Telewizor służy nam zarówno jako źródło wiedzy, jak i rozrywki – wynika z badania dla TP Vision. Znaczna część Polaków wybiera korzystanie z niego w porze relaksu. 52% ankietowanych deklaruje, że ogląda telewizję przed snem, a blisko 25%, kiedy wraca do domu po ciężkim dniu.

– Tak zwane smart TV, czyli telewizory dające możliwość połączenia z internetem, a dzięki temu korzystania z różnego rodzaju aplikacji, to dziś znacznie więcej niż odbiorniki telewizji. Są to domowe centra rozrywki, pozwalające cieszyć się z różnego rodzaju usług – od platform streamingowych, poprzez serwisy oferujące muzykę, aż po gaming. Nic zatem dziwnego, że tak wiele osób lubi relaksować się, korzystając z telewizorakomentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

Aby móc maksymalnie cieszyć się relaksem przed telewizorem większość badanych, bo aż 78%, ustawia urządzenie w salonie, który zwykle jest największym i najbardziej komfortowym pomieszczeniem. Niemal 39% ma natomiast telewizor w sypialni.

Ponieważ telewizory są bardzo często ustawiane w centralnej części salonu, a zatem w najbardziej reprezentacyjnym pomieszczeniu w domu lub mieszkaniu, Polacy dużą wagę przywiązują do designu. Niemal 71% ankietowanych stwierdza, że jest to ważny czynniki, który bierze pod uwagę, kupując odbiornik.

– Zdajemy sobie sprawę, że telewizor to nie tylko urządzenie, które dostarcza rozrywki i informacji, ale również istotny element wystroju wnętrza. W TP Vision stwiamy więc na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora. Dlatego szczególnym wyróżnieniem są dla nas otrzymane w tym roku aż cztery wyróżnienia Red Dot Award – prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *