My Town Games wzmacnia ofertę gier dla najmłodszych w AppGallery
My Town Games, uznany wydawca gier mobilnych dla dzieci, wprowadził do sklepu Huawei aż czternaście tytułów ze swojej popularnej na świecie serii My Town. W najbliższym czasie w AppGallery pojawią się też kolejne nowości od My Town Games – Baby Town i Museum.
My Town Games jest w tej chwili drugim najbardziej popularnym na świecie wydawcą gier mobilnych skierowanych do dzieci w wieku 5 – 10 lat.
Pierwsza gra z serii My Town: Doll House została udostępniona w sklepie AppGallery w styczniu
i w ciągu pół roku została pobrana ponad milion razy. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą teraz pobrać kolejne czternaście tytułów z serii My Town, między innymi Police Station i Fashion Show. Produkcje te zachęcają dzieci do używania wyobraźni, pozwalając im na interakcję i zabawę przedmiotami i postaciami. Tytuły z serii są ze sobą powiązane, co daje graczowi możliwość poznania całego uniwersum My Town.
W najbliższym czasie w AppGallery udostępniona zostanie kolejna produkcja z serii My Town
– Museum, a następne tytuły będą dodawane na bieżąco. Nowa gra pozwoli dzieciom między innymi eksplorować muzeum, obudzić egipskie mumie, wykopać skamieniałości dinozaurów i rywalizować w turnieju rycerskim. W AppGallery pojawi się również nowa seria – Baby Town, a pierwszą grą z tej produkcji będzie Animal Coloring Book.
Gry My Town Games zostały zintegrowane z HMS Core, co oznacza, że są dostępne dla wszystkich użytkowników urządzeń Huawei, zarówno starszej generacji, opartych o Google Mobile Services, jak i najnowszej generacji, działających w oparciu o własny ekosystem marki, Huawei Mobile Services.
Ofertę gier w AppGallery zasiliły w ostatnim czasie produkcje CrazyLabs, jednego z największych wydawców gier mobilnych typu hyper-casual. W sklepie Huawei są też dostępne m.in. Angry Birds 2, a także Manor Matters, gra przygodowa od Playrix, jednego z największych globalnych producentów gier mobilnych.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 141 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 550 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.