BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Top of the Top Sopot Festival – niemal dwa miliony widzów każdego dnia koncertu!

19 sierpnia zakończył się trwający trzy dni Top of the Top Sopot Festival. Na scenie Opery leśnej wystąpiło ponad pięćdziesiąt największych gwiazd polskiej muzyki. Ukoronowaniem wydarzenia był koncert jubileuszowy stacji TVN24. Każdy dzień festiwalu obejrzały niemal dwa miliony widzów.

 

Tego lata do Opery Leśnej powróciło jedno z najbardziej rozpoznawalnych i oczekiwanych wydarzeń muzycznych w Polsce – Top of the Top Sopot Festival. Były to trzy dni niezapomnianych koncertów, największych polskich artystów oraz prestiżowy konkurs o nagrodę Bursztynowego Słowika.

Pierwszego dnia odbyły się dwa koncerty: #FOREVER YOUNG i #I LOVE SOPOT, które obejrzało 1,8 milionów widzów, co dało 18,8% udziału w grupie komercyjnej.

Drugi dzień festiwalu zgromadził największą widownię. Koncerty #I DANCE IN OPERA LEŚNA oraz konkurs #TOP OF THE TOP CHALLENGE, w którym nagrodę Bursztynowego Słowika zdobył Dawid Kwiatkowski obejrzało 1,9 miliona widzów (20,5% SHR w grupie 16-49).

Trzeci koncert zorganizowany z okazji jubileuszu powstania stacji TVN24, zatytułowany TVN24 #Nasze20lecie obejrzało na antenie TVN 1,7 miliona widzów (18,2% SHR w grupie 16-49). Poza emisją live w TVN i Playerze, wydarzenie można było zobaczyć również w streamingu na portalach Onet.pl, WP, gazeta.pl, jako wyraz niezwykłej solidarności mediów w obecnej sytuacji.

Producentem wydarzenia była firma Festival Group, współorganizatorami: Miasto Sopot i Bałtycka Agencja Artystyczna BART. Projekt został zrealizowany przy pomocy finansowej Miasta Sopotu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *