„Włącz się” i lajkuj nowy profil TVP na Facebooku
W najbliższy wtorek, 28 września wystartuje na FB profil Telewizji Polskiej – „TVP- włącz się”. To nowy kanał komunikacji poświęcony działalności biznesowej i okołobiznesowej Spółki, który ma na celu wzmacniać i promować wizerunek TVP, jako stabilnej i nowoczesnej instytucji, wyznaczającej trendy, zwłaszcza w obszarze techniki telewizyjnej.
Na profilu „TVP-włącz się” będziemy na bieżąco informować o rozwiązaniach technologicznych, dostępności naszych kanałów, planowanych inwestycjach, współpracy międzynarodowej, przyznawanych nagrodach, a także o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesowej (CSR). Na „TVP-włącz się” będą również publikowane ciekawostki na temat kulis powstawania audycji, nowych projektów korporacyjnych oraz ludzi, dzięki którym powstają nasze produkcje telewizyjne. Publikowane treści zostaną wzbogacone o materiały foto, video i animacje, przygotowane przez pracowników Telewizji Polskiej.
Nazwa profilu oparta jest na interpretacji hasła „włącz się”. Intencją jest, aby odbiorca, który włącza telewizor, „włączył się” również na treści przekazywane na profilu TVP na Facebooku.
Włącz się i zobacz sam już 28 września.