Moto.pl najchętniej czytanym serwisem motoryzacyjnym w Polsce
Serwis Moto.pl publikuje treści z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów, którzy szukają przydatnych informacji związanych z branżą moto. To podejście przyczyniło się do znaczącego wzrostu liczby użytkowników Moto.pl, który dziś jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polsce zgodnie z najnowszymi wynikami Mediapanelu.
Moto.pl to medium motoryzacyjne nowej ery, które nadąża za zmieniającym się światem motoryzacji. Serwis poświęcony tej tematyce nie może dziś skupiać się jedynie na testach samochodów – musi także tworzyć unikatowe treści interesujące nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów.
– Krokiem milowym dla naszej redakcji było uświadomienie sobie, że Moto.pl nie jest wąskim serwisem tematycznym skierowanym tylko do fanów motoryzacji – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – To miejsce, które odwiedzają miliony osób nieznających się wcale na samochodach. Nasi czytelnicy interesują się szeroko pojętym lifestylem, lubią podróżować, są coraz bardziej świadomi w kontekście ekologii. Postawienie na to i konsekwentne realizowanie wszystkich działań, zarówno redakcyjnych, jak i reklamowych, pozwoliło nam zostać liderem wśród polskich serwisów motoryzacyjnych – dodaje Korniejew.
Serwis Moto.pl we wrześniu 2021 r. odnotował rekordowe wyniki w badaniu Mediapanel – blisko 5,6 mln jego realnych użytkowników wygenerowało 20,7 mln odsłon.
Do takich rezultatów Moto.pl przyczyniły się także trendy na rynku motoryzacyjnym związane z pandemią, która znacząco wpłynęła na zmianę nawyków konsumenckich. Klienci coraz częściej oglądają samochody w internecie i tam umawiają się na jazdy próbne. Redakcja serwisu Moto.pl postanowiła wykorzystać ten trend i podczas lockdownu uruchomiła format interaktywnego wideo, w którym widz może zapoznać się z samochodem, sprawdzić, ile pali lub co zmieści się do jego bagażnika.
– Reklamodawcy docenili stworzony na Moto.pl interaktywny showroom, który pozwala dokładnie zapoznać się z ofertą konkretnych samochodów – wyjaśnia Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Dodatkowo, postawiliśmy też na unikalny kontent, który odpowiada na zapotrzebowanie komunikacyjne naszych partnerów – to m.in. “Studio Biznes”, czyli program motoryzacyjno-biznesowy, cykl “Moto2030”, w którym piszemy o nowoczesnych technologiach w motoryzacji, a także coraz szersza oferta dla branży lifestyle’owej – dodaje Wysocki.
Szczegółowe informacje o ofercie Moto.pl i innych serwisów Gazeta.pl dla klientów można znaleźć na https://reklama.gazeta.pl/.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel we wrześniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 594,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.pl, Sport.pl, Wiadomosci.gazeta.pl, eDziecko.pl, Moto.pl i Next.gazeta.pl.