Auto Świat ruszył z Narodowym Auto Testem
Narodowy Auto Test jest największym w Polsce internetowym badaniem opinii kierowców o samochodach i ich codziennym użytkowaniu oraz o najbliższych planach zakupu kolejnego auta.
Ankieta internetowa Narodowego Auto Testu jest adresowana do użytkowników samochodów zarówno nowych, jak i używanych przez wiele lat. Odpowiedzi na pytania pozwolą określić stan motoryzacji w Polsce w okresie dużych zmian w tej branży, obserwowanych w ostatnich latach na całym świecie.
– Gorąco wszystkich zapraszamy do udziału w Narodowym Auto Teście, każdy kierowca powinien w tym badaniu wziąć udział, gdyż jego opinia będzie miała duży wpływ na ocenę aktualnego stanu motoryzacji w Polsce i tego, co nas czeka w najbliższych latach. Większość pytań dotyczy opinii kierowców o obecnie użytkowanym samochodzie. Zapytamy o podstawowe dane takie, jak marka, model, wiek auta, ale też o to, czy spełnia ono oczekiwania kierowcy i jego rodziny, czy jest niezawodne, co się w nim najczęściej psuje. Chcemy się także dowiedzieć, jak i gdzie samochody są serwisowane, na jakich jeżdżą oponach i olejach – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny Auto Świata.
Pytania w Narodowym Auto Teście dotyczą także codziennego użytkowania samochodu, a więc pokonywanego dystansu, stacji benzynowej, w której najczęściej kierowca tankuje auto i robi zakupy czy ulubionego warsztatu, w którym wykonuje przeglądy i drobne naprawy i czy jest z tych usług zadowolony.
Narodowy Auto Test zadaje także pytania o najbliższe plany polskich kierowców. Czy zamierzają oni zmienić samochód i czy kolejny będzie autem nowym czy używanym, tej samej marki co obecnie czy innej i dlaczego. Auto Test pokaże także jaka marka jest obecnie najbardziej popularna, ale również to jakimi autami Polacy chcieliby jeździć już w najbliższym czasie. W Narodowym Auto Teście pojawią się także pytania o elektromobilność, co kierowcy sądzą o autach elektrycznych i czy są gotowi do nich się przesiąść.
Więcej: https://www.auto-swiat.pl/narodowy-auto-test-2021
Partnerem strategicznym Narodowego Auto Testu jest PKN Orlen, partnerami merytorycznymi są agencje Kantar i Minds&Roses Automotive.