Rusza 29. „Reklama Dzieciom” – akcja charytatywna TVP
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Od 16 listopada Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego.
Dochód z zeszłorocznej „Reklamy Dzieciom” przeznaczono m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (m.in.: integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem oraz z innymi dysfunkcjami. Pieniądze trafiły do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.
Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie 26 grudnia w TVP1. Więcej informacji na reklamadzieciom.tvp.pl