Pluto TV w krajach skandynawskich
ViacomCBS Networks International (VCNI), oddział ViacomCBS (NASDAQ: VIAC, VIACA) i Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) ogłosiły dziś przełomowe partnerstwo w zakresie nowej usługi Pluto TV w Szwecji, Danii i Norwegii w 2022 roku. Usługa łączy wiodącą na świecie bezpłatną usługę streamingu telewizyjnego (FAST) z reklamami ViacomCBS z największą ogólnonordycką platformą AVOD Viafree. Grupa NENT będzie pełnić rolę wiodącego partnera sprzedaży reklam na platformie.
- ViacomCBS wprowadza nową, innowacyjną, światowej klasy wersję FAST/AVOD Pluto TV dla skandynawskich odbiorców w 2022 roku, która łączy Viafree i Pluto TV
- Grupa NENT nawiązuje strategiczne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam i treści z ViacomCBS, aby uruchomić Pluto TV w Szwecji, Danii i Norwegii
Pluto TV wprowadzi nową platformę FAST/AVOD z wyselekcjonowanymi kanałami i programami na żądanie z treściami międzynarodowymi i lokalnymi. Widzowie będą mogli oglądać lokalne ulubione programy Viafree, takie jak „Paradise”, „Luxury Trap” i „Familien fra Bryggen”, a także globalne treści z biblioteki ViacomCBS, takie jak „The Hills”, „Awkward”, „MTV Unplugged” i „Sum” i treści od wielu partnerów w kanałach tematycznych, takich jak Pluto TV Movie, Pluto TV Crime, Pluto TV History i Pluto TV Comedy, między innymi.
„Kontynuacja rozwoju Pluto TV jako wiodącej na świecie bezpłatnej usługi transmisji strumieniowej z reklamami jest kluczowym elementem naszej strategii przesyłania strumieniowego. Cieszymy się, że możemy współpracować z Grupą NENT w celu stworzenia tej nowej i rozszerzonej wersji Pluto TV. nasz globalny rurociąg treści i najlepsza w swojej klasie globalna platforma technologiczna Pluto TV, ze skalą sprzedaży reklam Grupy NENT i potężnymi lokalnymi treściami Viafree, zapewnią Pluto TV pozycję wiodącego gracza w rozwijającej się przestrzeni FAST/AVOD” – powiedział Raffaele Annecchino, prezes i CEO VCNI . „Ogólnie rzecz biorąc, to partnerstwo transformacyjne przyspieszy rozwój Pluto TV na arenie międzynarodowej i spodziewamy się powielenia tego strategicznego modelu na wszystkich kluczowych rynkach międzynarodowych”.
Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group : „Cieszymy się, że znaleźliśmy nową i silniejszą drogę naprzód dla Viafree dzięki temu innowacyjnemu partnerstwu, które tworzy znaczącą wartość dla wszystkich imprez. Widzowie mogą cieszyć się ulubionymi formatami Viafree w ramach szerokiego programu FAST Pluto TV i AVOD, podczas gdy jesteśmy w stanie zaoferować reklamodawcom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę. Dzięki temu robimy kolejny ważny krok w kierunku skupienia się na naszej szybko rozwijającej się usłudze Viaplay SVOD, która ma mieć co najmniej dwanaście milionów subskrybentów w 2025 r.”
Po uruchomieniu Pluto TV Viafree zostanie wycofana jako samodzielna platforma.
Pluto TV jest dostępny na 26 rynkach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i Europie.