Internet & Gry - Reklama

Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRobimyCuda

AliExpress, globalna platforma zakupowa online, należąca do Alibaba Group, ogłosiła start charytatywnej kampanii społecznej #RazemRobimyCuda. Celem akcji jest wsparcie najbardziej potrzebujących w okresie przedświątecznym. W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z sześciu wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok.

 

Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.

Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.

W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial (TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.

W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko
w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie, Fundacja Koci Zakątek oraz Dom Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress, do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *