DIZI dociera już do 2,3 mln abonentów
Kanał DIZI z tureckimi serialami – najnowsza stacja w portfolio Grupy Kino Polska TV – dołączył do oferty kolejnych operatorów kablowych w Polsce, zwiększając swój zasięg do ok. 2,3 mln abonentów.
W ostatnim czasie DIZI dołączył do ofert sieci kablowych Asta-Net, TK Chopin, Promax, Puławskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, Beskid Media i Telsat.TV oraz do kilku mniejszych sieci. Dodatkowo od niedawna kanał jest dostępny dla wszystkich abonentów usług WP Pilot oraz VOD.PL w ramach oferty OTT.
– Z dumą informuję, że DIZI zdobywa rynek w rekordowym tempie. Oferujemy ciekawy produkt,
z którym docieramy już do abonentów prawie wszystkich największych operatorów kablowych
w kraju – mówi Jacek Koskowski, General Director Sales & Distribution Poland w Kino Polska TV SA.
Ponadto kanał DIZI jest dostępny w ofertach największych sieci kablowych w Polsce: UPC (Pakiet Select), Vectra (Pakiet Złoty) i Multimedia Polska (Pakiet MaxBox).
DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał emituje zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały i jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD. Hitami ramówki DIZI są m.in. seriale Narzeczona ze Stambułu, Wieczna miłość i Dziewczyna w czerwonej chuście.