Pierwsze urodziny Music Box Polska!
Telewizja Music Box Polska od początku swojej działalności stawia na najwyższą jakość obrazu i dźwięku, codziennie dostarczając najlepsze emocje swoim widzom.
Niespotykana wcześniej linia programowa, łącząca w sobie międzynarodowe hity, polskie przeboje i najlepsze teledyski zza wschodniej granicy, w połączeniu z otwartością na debiutantów, stała się znakiem rozpoznawczym marki Music Box. Nietuzinkowe pasma programowe, jak i własne formaty, zjednały sobie widzów, poszukujących niestandardowej oferty.
Jeden z najszybciej rozwijających się kanałów telewizyjnych na polskim rynku
Music Box Polska, na przestrzeni pierwszego roku działalności, zanotował imponujący wzrost oglądalności, dołączając do grona najbardziej dynamicznie rosnących kanałów na polskim rynku.
Music Box Polska znajduje się na liście top 10 kanałów telewizyjnych z największym wzrostem oglądalności na polskim rynku.
– Wzrost średniego miesięcznego wskaźnika AMR w okresie wrzesień 2021 – styczeń 2022 w porównaniu do poprzednich 6 miesięcy na podstawie danych Nielsen (06:00-24:59, 16-49, Consolidated +2d)
Przyczyniła się do tego dynamicznie rozwijająca się dystrybucja oraz nieustanne dbanie o dostępność oferty kanału, monitorowanie potrzeb widzów oraz unikatowy format muzyczny.
Jedyna w swoim rodzaju oferta programowa
Imponujący wzrost oglądalności kanału, mającego sporą konkurencję wśród stacji telewizyjnych o profilu muzycznym, to przede wszystkim zasługa wprowadzenia oryginalnego formatu muzycznego, wyróżniającego się na polskim rynku.
Widzowie mogą liczyć zarówno na premiery, doskonale znane teledyski sprzed lat, jak i pasjonujące debiuty. Połączenie niekwestionowanych międzynarodowych przebojów i polskich hitów z propozycjami od wyznaczających trendy artystów, a także zwracające uwagę debiuty oraz najlepsze teledyski artystów zza wschodniej granicy, stały się fundamentem contentu Music Box.
Wśród programów cieszących się popularnością, znajdują się między innymi: #FreshPiątek, Top Dance Chart czy Kapsuła Czasu. Na widzów czekają też ekskluzywne wywiady z popularnymi artystami (jak np.: Roxie Węgiel, Jubel, Minelli, Viki Gabor) oraz relacje z najważniejszych wydarzeń rodzimego show-biznesu. Materiały wideo zza kulis powstawania teledysków i wyjątkowe koncertowe show z udziałem gwiazd międzynarodowej sceny muzycznej, stanowią dopełnienie obranej linii programowej.
Wyjątkowa grupa odbiorców
Stawianie na jakość i starannie wyselekcjonowane teledyski przyniosło wymierne efekty w postaci cenionej przez reklamodawców grupy docelowej kanału, na którą składają się osoby w przedziale wiekowym 30-49. Wśród widzów dominują osoby z wykształceniem wyższym, menadżerowie średniego i wyższego szczebla.
Nieustanny rozwój dystrybucji
Wraz ze startem kanału Music Box w Polsce, priorytetem stało się sukcesywne docieranie do możliwie jak najszerszego grona odbiorców. Działalność dystrybucyjna zapoczątkowana została w sieciach kablowych, gdzie wśród niektórych operatorów Music Box jest dostępny w jakości full HD. Przełożyło się to na niewątpliwy sukces w postaci dotarcia do listy TOP 5 kanałów z najwyższymi wynikami oglądalności. Music Box można oglądać także w telewizji online WP Pilot. Ponadto dostępność oferty u operatorów telewizji cyfrowej i satelitarnej, takich jak UPC, Vectra, Orange oraz CANAL+. Od września Music Box jest dostępny na satelicie Eutelsat (HotBird). Wśród najbliższych planów dystrybucji, znajduje się rozwój dostępności Music Box w Internecie. Mając na uwadze kolejne kroki związane z poszerzaniem dostępności kanału, celem jest osiągnięcie wyników oglądalności kanału w sieciach kablowych, także u operatorów telewizji cyfrowej i satelitarnej.
Kanał Music Box Polska znajduje się w ścisłym TOP 5 najchętniej oglądanych muzycznych kanałów telewizyjnych.
Towarzyszące wydarzenia promocyjne
Zorganizowane w listopadzie pierwsze wydarzenie z cyklu Music Box Party, zgromadziło na scenie kilkunastu artystów, wśród których znaleźli się: bryska, Daria, Audiosoulz i Jula, zapisało się w biografii zyskujących popularność artystów, zarówno jako ich debiut sceniczny, jak i rola prowadzących, stanowiąca niecodzienne wyzwanie. Ponadto Music Box chętnie patronuje najważniejszym wydarzeniom, takim jak trasy koncertowe, koncerty online oraz festiwale muzyczne i filmowe. Poprzez obecność przy okazji wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych z akcentami muzycznymi, marka Music Box jest blisko swoich odbiorców.
Od początku działalności kanału Music Box Polska, jego dystrybucją zajmuje się firma Pasja TV