Media i marki Grupy Agora grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
W niedzielę, 30 stycznia br. odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego hasłem przewodnim jest „Przejrzyj na oczy”, a celem zakup specjalistycznego sprzętu dla oddziałów okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Media i marki Agory jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału. Specjalne aukcje, skarbonki i inne działania przygotowały „Gazeta Wyborcza”, Wydawnictwo Agora, księgarnie internetowe Kulturalnysklep.pl i Publio.pl, załoga drukarni Agory w Warszawie, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, sieć kin Helios, NEXT FILM i sieć lokali Pasibus.
„Gazeta Wyborcza” wraz z załogą drukarni Agory w Warszawie przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe – m.in. prenumeratę Wyborcza.pl na 100 lat, a nawet jeden dzień dłużej, możliwość zostania bohaterem lub bohaterką z pierwszej strony lokalnego wydania dziennika, spacer z profesorem Marcinem Matczakiem po Wrocławiu, zwycięskie zdjęcie w konkursie Śląska Fotografia Prasowa 2020, a także pięć 2-osobowych zaproszeń do zwiedzania budynku stołecznej drukarni przy ul. Daniszewskiej 27. W sieci dostępna jest także eSkarbonka „Wyborczej”, do której można przekazywać swoje wpłaty aż do 30. Finału WOŚP – 31 stycznia 2021 r. Więcej informacji na temat działań „Gazety Wyborczej” związanych ze wsparciem WOŚP wraz z linkami do wszystkich aukcji znajduje się na Wyborcza.pl/wosp, a także tutaj.
Spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, książki z autografami ich autorów – m.in. „Wybór” Anne Applebaum i Donalda Tuska oraz głośny poradnik Natalii de Barbaro „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie”, płyty z specjalną dedykacją od artystów – Kwiatu Jabłoni i zespołu Perfect, a także roczny e-bookowy abonamentw Publio.pl – te wyjątkowe nagrody trafią do zwycięzców tegorocznych aukcji internetowych Wydawnictwa Agora oraz księgarni internetowych Kulturalnysklep.pl i Publio.pl . Dochód z licytacji w całości zostanie przeznaczony na cel 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Więcej informacji – tutaj.
Gazeta.pl po raz czwarty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Aukcje portalu zakończą się w poniedziałek, 31 stycznia br., czyli dzień po finale WOŚP. Na aukcjach przygotowanych przez zespół Gazeta.pl można wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów Avanti24.pl, dzień na planie zdjęciowym programu „Studio Biznes”, lekcję rysowania online z Tomaszem Samojlikiem, a także możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza. Linki do wszystkich aukcji Gazeta.pl można znaleźć tutaj. Więcej informacji – tutaj.
Radio TOK FM zachęca wszystkich słuchaczy do udziału w 7 licytacjach, na których można wygrać m.in. 100-letni dostęp do wszystkich podcastów i archiwum audycji TOK FM oraz komplet unikalnych kubków TOK FM z podpisami dziennikarzy stacji, a także uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM. Linki do aukcji wraz ze szczegółowymi opisami można znaleźć na www.tokfm.pl/aukcje.
Sieć kin Helios jak co roku wystawiła na aukcje dla WOŚP trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce (linki do trzech aukcji można znaleźć na stronie www.helios.pl/wosp). NEXT FILM przygotował dla fanów kina aukcję zaproszenia na uroczystą premierę filmu „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” z udziałem jego twórców, a także przekazał na licytacje sztabowi WOŚP rekwizyty z filmu „Johnny” o ks. Janie Kaczkowskim – charakterystyczne elementy garderoby głównego bohatera, w którego w filmie wcielił się Dawid Ogrodnik. Więcej informacji – tutaj.
Sieć Pasibus przygotowała wyjątkowe licytacje dla fanów kultowych burgerów. Na aukcje dla WOŚP wystawiła: przyjazd foodtrucka wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę, wielką ucztę bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa, zestaw gadżetów oraz trzy Zestawy Rasowego Pasibrzucha. Więcej informacji – tutaj.
Grupa Agora, jej spółki i marki od wielu lat realizują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Inicjują oraz angażują się w szereg projektów edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także dotyczących zrównoważonego rozwoju. W 2021 r. Agora została nagrodzona już po raz trzeci Srebrnym Listkiem „Polityki” za odpowiedzialne praktyki zarządcze. Spółka cyklicznie przygotowuje swój raport odpowiedzialności, którego najnowszą edycję znaleźć można na stronie RaportCSR-2020.agora.pl. Grupa Agora na bieżąco informuje o swoich działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu na stronie www.agora.pl/news/odpowiedzialny-biznes.