Huawei awansuje na 9. miejsce w Brand Finance Global 500 2022, rankingu najcenniejszych marek świata
Huawei awansował na 9. pozycję w rankingu najcenniejszych marek świata Global 500 2022 opublikowanym przez Brand Finance. Marka Huawei została wyceniona na 71,2 mld dolarów, co oznacza wzrost aż o 29% w ujęciu rocznym i skok z miejsca 21., które zajęła w zeszłym roku.
Huawei został doceniony za innowacje, inwestycje w firmy technologiczne i badawczo-rozwojowe, zaangażowanie w branżę samochodów elektrycznych i rozwój usług w chmurze. Sektor technologiczny po raz kolejny okazał się być najcenniejszą branżą ze skumulowaną wartością marek bliską 1,3 biliona dolarów.
Informacja o mocnej pozycji Huawei w Top 10 najcenniejszych marek świata zbiegła się w czasie z europejską premierą nowych flagowych smartfonów z serii Huawei P50 – potężnego pod względem fotografii modelu P50 Pro i składanego P50 Pocket, pierwszego smartfona marki, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę. Smartfon wyróżnia się na rynku nie tylko unikalnym designem, ale podobnie jak P50 Pro, również innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i potężnym aparatem.