Transmisje Igrzysk Olimpijskich w Pekinie z najliczniejszą widownią weekendu
3,7 mln widzów w momencie najwyżej oglądalności według MOR* zgromadził w sobotę, 12 lutego konkurs w skokach narciarskich na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. W sobotę, 12 lutego i w niedzielę, 13 lutego liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych została TVP1 odpowiednio z udziałami 9,8% i 7,7%. W TOP10 weekendu, aż 8 najliczniej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej.
Według NAM** 12 lutego w Jedynce konkurs w skokach narciarskich na IO w Pekinie obejrzało 2,2 mln widzów, w piku ponad 3 mln osób. Średnie udziały anteny wyniosły 26%.
W piątek, 11 lutego w TVP Sport najliczniejszą widownię uzyskała transmisja serii próbnej w skokach narciarskich IO w Pekinie, która zainteresowała 270 tys. widzów, w piku ponad 350 tys. osób, przy 5% udziałach. Tego dnia udziały anteny wyniosły 1,52% i były najwyższe od listopada 2021 r.
W TOP10 weekendu na drugim miejscu znalazły się „Wiadomości”. 12 lutego wydanie głównego programu informacyjnego Jedynki obejrzało 2,2 mln widzów, przy 15,2% udziałach.
12 lutego najwyższe udziały na poziomie 0,47% zanotowała TVP Polonia. Był to najlepszy wynik anteny w tym roku.
W weekend drugi wynik dnia wśród wszystkich stacji telewizyjnych uzyskała Dwójka, której udziały wyniosły: w piątek, 11 lutego – 6,72%, a w sobotę 12 lutego – 6,26%. Najliczniejszą widownię 1,6 mln osób według MOR przyciągnęła do TVP2 transmisja sobotniego koncertu „Walentynki z królami disco”. Widowisko muzyczne zainteresowało według NAM 1,2 mln widzów przy udziałach 9,5%.