Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl
Odświeżony wygląd, nowe logo, mobilna wersja i jeszcze prostsze wyszukiwanie ogłoszeń – to oferta serwisu Komunikaty.pl, który od poniedziałku, 14 marca 2022 r. działa w nowej odsłonie. Na stronie, należącej do grupy Wyborcza.pl, internauci znajdą nie tylko część ogłoszeniową, ale też przystępne poradniki i teks ty ekspertów oraz dziennikarzy z redakcji Wyborcza.biz i „Mój Biznes”.
W poniedziałek, 14 marca 2022 r. ruszyła nowa wersja serwisu Komunikaty.pl, należącego do grupy Wyborcza.pl. To witryna związana z dwumedialną ofertą „Gazety Wyborczej” – dawnym tytułem „Gazeta Komunikaty”, a obecnie wtorkowym dodatkiem „Mój Biznes”.
Nowoczesna i przejrzysta formuła, pomocna wyszukiwarka ogłoszeń oraz mobilna wersja serwisu – to tylko najważniejsze atuty nowej wersji Komunikaty.pl. Zespół „Wyborczej” zadbał też o rozbudowę listy kategorii i filtrów, która pozwoli użytkownikom łatwiej odnaleźć oferty związane z zamówieniami publicznymi, postępowaniami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi, ogłoszeniami sądowymi, a także wszelkimi ogłoszeniami z zakresu B2B. Wśród anonsów pojawiły się nowe kategorie: „praca” i ,,biznes-współpraca”, skierowane zarówno do instytucji publicznych, jak i sektora prywatnego.
– Nowe Komunikaty.pl to nie tylko zmieniona szata graficzna oraz identyfikacja wizualna czy rozbudowana wyszukiwarka ogłoszeń z możliwością wyboru zaawansowanych opcji. Ważną n owością jest też Alert, dzięki któremu użytkownicy będą otrzymywać informacje o nowych ogłoszeniach z wybranych kategorii. Odświeżyliśmy i unowocześniliśmy nasz newsletter, a przede wszystkim udostępniliśmy internautom możliwość korzystania z serwisu w wersji mobile – wyjaśnia Ewelina Mączyńska, Product Owner serwisów ogłoszeniowych Wyborcza.pl.
Oprócz tego wserwisie Komunikaty.pl internauci znajdą napisane przystępnym językiem poradniki i teksty eksperckie, pomagające każdemu zrozumieć przepisy prawa, procedury oraz sposób przygotowania dokumentów prawnych. Gospodarczy kontekst dodatkowo nakreślą teksty ze stron Wyborcza.biz.pl oraz „Mój Biznes”.
– To zmiany, które pomogą naszym użytkownikom wygodniej korzystać z bogactwa ogłoszeń i treści naszego serwisu. Uruchamiając nowoczesną odsłonę strony, wychodzimy naprzeciw cyfrowej rewolucji w usługach publicznych. Zapraszamy wszystkich na Komunikaty.pl – podsumowują Danuta Kubow, wydawca oraz Jarosław Cajsel, redaktor naczelny serwisu.
Projekt nowej wersji Komunikaty.pl został przygotowany przez dział rozwoju produktu Wyborcza.pl oraz Agencję Artegence.
Wraz z wdrożeniem nowej odsłony Komunikaty.pl rozpoczęła się też kampania promocyjna serwisu skoncentrowana na działaniach w internecie. Obejmuje ona m.in. formaty display i rozwiązania reklamowe w wyszukiwarkach, a także spoty na antenie Radia TOK FM. Działania przygotował zespół serwisu wspólnie z działem promocji „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.
Komunikaty.pl to największy branżowo-ogłoszeniowy serwis na polskim rynku wydawniczym, monitorowany w Mediapanelu. W styczniu 2022 r. odwiedziło go ok. 60 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ok. 450 tys. odsłon (dane UU i PV za Gemius Prisme).