Media

Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia!

Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią nasi prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy, już 27 kwietnia 2022 r. podczas konferencji Multiscreen Day 2022.

 

Podczas siódmej edycji konferencji będziemy mówić o tym, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem.

Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.

‒ W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoDmówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Więcej informacji: https://multiscreenday.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *