BadaniaMediaTVP

TVP HD zyskało w pierwszym kwartale 2022

Według NAM udziały TVP HD w pierwszym kwartale 2022 wzrosły o 37,5% w grupie 4+ oraz o 41,7% w grupie komercyjnej. Najlepiej obejrzały się polskie filmy komediowe oraz seriale kryminalne. Dużym zainteresowaniem cieszą się również produkcje własne kanału, m.in.: program kulinarno-podróżniczy „Jak smakuje Polska” z Kubą Winkowskim, talk show Macieja Kurzajewskiego z udziałem gwiazd, czyli „Śmietanka towarzyska” oraz „Polska śródziemnomorska z Jolą Kleser”. W ofercie kanału znalazły się też kultowe seriale kryminalne „Panna Marple” i nowość „Detektyw Murdoch”.

 

Widzowie coraz liczniej oglądają kanał TVP HD, który w ostatnich sezonach oferuje widzom bogaty wybór filmów, seriali i programów zapewniających relaks. Według NAM udziały TVP HD wzrosły w pierwszym kwartale do poziomu 0,54% w grupie 4+ oraz uzyskały 0,68% w grupie komercyjnej. Szczególnym zainteresowaniem widzów cieszyły się polskie komedie, wśród których najliczniej obejrzał się kultowy „Kogel-mogel” – widownia 13 lutego wyniosła 209 tys. widzów, a udziały ponad 1,6% (grupa 4+). Wśród najliczniej oglądanych znajdują się też polskie seriale kryminalne: „07 zgłoś się” (176 tys. widzów przy udziałach 1,54% w dniu 1 kwietnia) oraz „Ojciec Mateusz” (174 tys. widzów przy udziałach 1,2% w dniu 6 lutego).

Dużym zainteresowaniem cieszą się także produkcje własne kanału. Program kulinarny „Jak smakuje Polska” z Kubą Winkowskim obejrzało 20 lutego ponad 80 tys. widzów przy udziałach 0,84%. Talk show z udziałem gwiazd, czyli „Śmietanka towarzyska” zgromadził 5 lutego widownię powyżej 80 tys. i uzyskał udziały na poziomie 0,76%. „Polska śródziemnomorska z Jolą Kleser” zainteresowała prawie 63 tys. widzów przy udziałach 1,2% (19 lutego 2022). Do bogatej oferty programów kulinarnych w tym sezonie doszły też najlepsze klasyki kryminałów. Od marca w soboty o godz. 21.55 można oglądać ukochane przez widzów ekranizacje słynnych powieści Agathy Christie pt. „Panna Marple”. Nowością jest też serial „Detektyw Murdoch” emitowany na antenie TVP HD od 5 kwietnia w każdy wtorek od godz. 21.25.

NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *