„Wyborcza na Wielkanoc” już w piątek i sobotę
„Wyborcza na Wielkanoc” to w tym roku dwa wydania, które ukażą się odpowiednio w piątek i w sobotę, 15 i 16 kwietnia 2022 r. Czytelniczki i czytelnicy znajdą w nich m.in. wyjątkowe wywiady z Hubertem Urbańskim i Matyldą Damięcką, a także artykuły o filmach i serialach polecanych przez “Wyborcza TV” do obejrzenia w czasie świąt. Z kolei na Wyborcza.pl pojawi się specjalna sekcja z tekstami, które pozwolą nam lepiej poznać Ukrainę i jej mieszkańców.
W piątkowej „Gazety Wyborczej” – z 15 kwietnia 2022 r. redakcja przybliży czytelnikom zwyczaje, tradycje i potrawy świąteczne z Ukrainy, a także zaprezentuje przewodnik po ukraińskiej muzyce. Dodatkowo z numerem dostępne będzie specjalne wydanie „Wyborcza TV” w objętości aż 56 stron. Zespół tygodnika przedstawi w nim filmy i seriale, które warto zobaczyć w święta – m.in. film i serial o Julii Child, która z miłości do męża nauczyła się gotować, a potem pokazała to w telewizji.
W Wielką Sobotę, 16 kwietnia „Wyborcza” opublikuje obszerną rozmowę z Hubertem Urbańskim, który będzie odpowiadał na pytania „wycenione” przez Grzegorza Wysockiego – czy odpowie na pytanie za milion? W sobotnim wydaniu znajdzie się także rozmowa Michała Nogasia z pisarzem Marianem Pilotem oraz Pawła Smoleńskiego z Wiktorem Jerofiejewem. Natomiast w „Wysokich Obcasach” ukaże się wywiad z Matyldą Damięcką – o życiu, muzyce, rysunkach, miłości i śmierci.
Wyborcza.pl opublikuje zaś materiały, dzięki którym można lepiej poznać Ukrainę i jej mieszkańców, czyli naszych obecnych bliskich sąsiadów albo wręcz domowników. W specjalnej sekcji znajdą się m.in. teksty poświęcone ukraińskiej literaturze i sztuce, ale też gospodarce; historie ludzi, opisy podróży i wspomnienia. Świątecznym akcentem będą opisy tradycji i zwyczajów oraz przepisy na ukraińskie potrawy.
Tradycyjne wydania „Gazety Wyborczej” – „Wyborcza na Wielkanoc” promowane są spotami w telewizji oraz w radiu, a także w ramach autopromocji w serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Kreacje przygotował zespół promocji „Wyborczej”.