Internet & Gry - ReklamaPrasa - Ksiązka

33. urodziny „Gazety Wyborczej”

33. urodziny Gazety Wyborczej” – specjalna oferta subskrypcyjna Wyborcza.pl ze zniżką 33-proc. na zawsze, 10000. numer dziennika i więcej magazynowych treści na weekend .

 

W tym roku Gazeta Wyborcza” obchodzi 33. urodziny. Z okazji jubileuszu zespół dziennika przygotował nową ofertę dla subskrybentów Wyborcza.pl z 33-proc. zniżką oraz bestsellerowymi e-bookami w prezencie. Już w najbliższy weekend, 14-15 maja w punktach sprzedaży prasy pojawi się zmieniony, magazynowy numer Wyborczej” – z kodem dostępu do Wyborcza.pl i dodatkiem poświęconym wydaniu cyfrowemu, a w poniedziałek, 16 maja ukaże się 10000. numer dziennika!

8 maja 2022 r. minęły 33 lata od ukazania się pierwszego wydania „Gazety Wyborczej”. Zespół dziennika postanowił jednak świętowanie urodzin przedłużyć na cały tydzień. W najbliższych dniach przypada bowiem niezwykły jubileusz – poniedziałkowa „Wyborcza” będzie historycznym numerem 10 000.

– Wydanie z 8 maja 1989 r. oraz z 8 maja 2022 r. dzielą lata świetlne. Kiedy startowaliśmy, wspierały nas zachodnie redakcje – np. „Le Monde” podarował nam maszynę drukarską, a dzisiaj to my, dzięki Fundacji Wyborczej, udzielamy pomocy dziennikarzom i redakcjom z wielu krajów. Pierwszy numer naszego dziennika wydrukowany na szaroburym papierze miał osiem stron, dzisiaj „Wyborcza” to nie tylko papier, ale przede wszystkim bogaty, cyfrowy świat serwisu Wyborcza.pl  mówi Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej” i członek zarządu Agory. – Do tego sposobu czytania „Wyborczej” przekonało się już ponad 280 tysięcy osób, które zaprenumerowały dostęp do naszych treści w wersji cyfrowej. Dla tych, którzy chcieliby do nich dołączyć, przygotowaliśmy jubileuszową ofertę ze stałą zniżką. 

Oferta urodzinowa: prenumerata cyfrowa z 33-proc. rabatem na zawsze i bestsellerowy e-book w prezencie z okazji 10 000. wydania „Wyborczej”

Z okazji 33. urodzin Gazety Wyborczej” jej zespół przygotował wyjątkowy rabat dla subskrybentów Wyborcza.pl – w wysokości 33 proc. na cały okres autoodnawialnej prenumeraty, niezależnie od wybranego pakietu. W ten sposób Wyborcza.pl gwarantuje użytkownikom utrzymanie promocyjnej ceny na stałe.

Dodatkowo, świętując 10 000 wydań „Wyborczej”, dziennik sprezentuje swoim nowym subskrybentom opcji Premium bestsellerowe e-booki. Od 13 do 31 maja br. e-książkę odbierze każdy zamawiający urodzinową prenumeratę cyfrową w najwyższym pakiecie Wyborcza.pl. Po zakupie subskrypcji klienci otrzymają specjalny kod uprawniający do bezpłatnego pobrania e-booka z księgarni internetowej Publio.pl – wyboru jednej z 15 bestsellerowych książek ze specjalnej biblioteki utworzonej na 33. urodziny Wyborczej”. Wśród proponowanych tytułów są zarówno laureatka Nagrody Nike „Żeby nie było śladów” Cezarego Łazarewicza, jak i znany z serialowej adaptacji „Behawiorysta” popularnego autora Remigiusza Mroza; jedna z najlepszych powieści Jakuba Żulczyka „Informacja zwrotna” oraz wstrząsający debiut literacki Aleksandry Zbroi „Mireczek”. Wszystkie tytuły przedstawione są na stronie https://wyborcza.pl/prenumerata/urodziny/.

Oprócz tego zespół Wyborcza.pl zaprosi czytelników, którzy dołączą do grona prenumeratorów cyfrowych w promocji urodzinowej, do zbierania kolekcji „Reporterzy Wyborczej polecają”. To 10-tomowa seria e-booków z najlepszymi reportażami. Pierwszy tom z kolekcji subskrybenci otrzymają zaraz po zakupie promocyjnej oferty prenumeraty, a następne w kolejnych miesiącach w czasie trwania subskrypcji.

Weekend z „Wyborczą” – weekend dłuższej lektury

– Charakter prasy nieuchronnie się zmienia: w pościgu za newsem ustępuje internetowi, ale pozostaje wyjątkowa w prezentacji większych lub złożonych form. Dla wielu osób papier ma też magiczną moc budowania rytuału i przyjemności z lektury. Idąc tym tropem postanowiliśmy jeszcze mocniej wyeksponować te atuty w weekendowym wydaniu Wyborczej” zapowiada zmianę Wojciech Bartkowiak

Od 14 maja 2022 r. weekendowe numery „Wyborczej”„ będą mieć w całości magazynowy charakter. Wydanie główne stanowić będzie magazyn „Wolna Sobota”; oprócz niego czytelnicy i czytelniczki otrzymają tygodniki „Ale Historia” i „Wysokie Obcasy”, a w Warszawie „Gazetę Stołeczną”. W ten sposób w ich ręce trafi wyjątkowa porcja lektury: najlepszych, dłuższych treści, m.in. reportaży, sylwetek, wywiadów, felietonów i rysunków przygotowanych przez dziennikarzy „Wyborczej”, ekspertów i publicystów – dla przykładu najbliższy sobotni pakiet „Wyborczej” liczyć będzie aż 100 stron! Na stronach wydań pojawią się dodatkowo krzyżówki-weekendówki, dostarczając odbiorcom wyzwań i jednocześnie oddechu od codziennych, pilnych spraw. Premierowa krzyżówka za motyw przewodni obrała 33. urodziny „Wyborczej”, a kilka haseł do niej ułożył dziennikarz Michał Nogaś. Oprócz tego do poniedziałkowych numerów „Dużego Formatu” już od 14 maja, czyli w wydaniu 10000., powróci uwielbiana przez czytelników Jolka.

Dzięki temu weekend z tradycyjnym wydaniem Gazety Wyborczej” może być czasem uważnej lektury czy odpoczynku po intensywnym tygodniu. Jednocześnie zainteresowani najświeższymi wiadomościami cały czas będą mogli korzystać z nieustannie aktualizowanych treści serwisu Wyborcza.pl – w weekendowych numerach „Wyborczej” ukazywać się będą kody dostępu do serwisu na sobotę i niedzielę. Umożliwią one czytelnikom i czytelniczkom nie tylko trzymanie ręki na pulsie wydarzeń, ale dodatkowo poszukiwanie zbliżonych tematycznie treści, sięgnięcia po podcasty i materiały wideo, a także interakcji z redakcją i innymi odbiorcami, np. poprzez komentarze. Weekendowy kod odblokuje również dostęp do premierowych fragmentów książek – w wydaniu z 14 maja będzie to Chodź ze mną” Łukasza Orbitowskiego. Oprócz tego numer wzbogacony będzie o specjalny dodatek poświęcony Wyborcza.pl. Ma on przybliżyć serwis czytelnikom tradycyjnej Wyborczej” – pokazać im, jak najlepiej wykorzystać kod dostępowy do niego i w pełni odkryć potencjał serwisu. Na kolejne weekendy zaplanowane są następne dodatki.

Urodzinowa oferta subskrypcyjna „Wyborczej” jest szeroko promowana we wszystkich kanałach – od internetu (sieć reklamowa Facebook, Google), przez telewizję (TVN, Polsat), po prasę („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Wysokie Obcasy”) i nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Działania zaplanował i przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *