Robert Kosobucki z Grupy Kino Polska wybrany do Rady Nadzorczej MOC TV
Robert Kosobucki, manager ds. badań i rozwoju produktu w Grupie Kino Polska, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV, który pracuje nad jednoźródłowym pomiarem mediów. Roberta Kosobuckiego wybrano niemal jednogłośnie – zdobył 96% głosów.
– Bycie w Radzie Nadzorczej MOC TV to dla mnie duże wyróżnienie. Moim celem jest wsparcie merytoryczne wszystkich naszych działań w celu najdokładniejszego zobrazowania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynku konsumpcji kontentu telewizyjnego, z uwzględnieniem potrzeb mniejszych nadawców – mówi Robert Kosobucki.
Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV utworzyli nadawcy telewizyjni pod koniec 2019 roku. W założeniach miało to być porozumienie, które ma im ułatwić oficjalne przedstawianie własnego stanowiska m.in. w sprawie prac nad jednoźródłowym badaniem mediów. Obecnie Związek skupia się na realizowanym audycie danych At Home TV Nielsena oraz aktywnie współpracuje w zakresie wymiany informacji dotyczącej projektów realizowanych przez Krajowy Instytut Mediów. Rada nadzorcza MOC TV składa się z sześciu przedstawicieli nadawców.
– Jestem dumny z tego, że przedstawiciela Grupy Kino Polska wybrano do rady nadzorczej MOC TV, tak istotnego podmiotu na polskim rynku telewizyjnym. Robert to świetny fachowiec w dziedzinie badań telewizyjnych i po prostu fajny człowiek, dlatego taki wybór jest dla mnie oczywistością – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Grupy Kino Polska.
Obecnie w MOC TV jest 16 członków zwyczajnych plus 1 członek obserwator. Członkowie zwyczajni to: Telewizja Polsat, Telewizja Polska, TVN, Telewizja Puls, Canal+ Polska, Grupa Kino Polska, VIMN Poland / Viacom, AMC Networks International Broadcasting, BBC Studios Distribution, Fundacja Lux Veritatis, Michał Winnicki Entertainment, R.D.F. Entertainment, TVS, Viasat World, Wirtualna Polska Media. Członkiem obserwatorem jest The Walt Disney Company Polska.