BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN liderami w czerwcu

TVN24 i “Fakty” TVN z bardzo dobrymi wynikami oglądalności w czerwcu 2022 roku. Stacja informacyjna TVN24, należąca do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery, osiągnęła 5,4 procent udziału w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To jeden z najwyższych wyników za czerwiec w historii TVN24. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty” TVN. Portal TVN24 w czerwcu miał prawie 10 milionów realnych użytkowników. To trzy razy więcej niż strony internetowe innych kanałów informacyjnych.

 

Telewizja TVN24 w czerwcu br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając drugi najwyższy dla tego miesiąca – po czerwcu 2020 roku – wynik w historii na poziomie 5,4 proc. (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (5,0 proc.) i Polsat News (1,9 proc.).

Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,2 proc., co było trzecim najwyższym wynikiem w historii TVN24, biorąc pod uwagę dane za czerwiec. Kolejne były TVP Info (2,1 proc.) oraz Polsat News (1,4 proc.).

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w czerwcu 2022 roku znalazły się na pozycji lidera wśród serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 21,1 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 19,8 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,3 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w poprzednim miesiącu średnio osiągnęły 21,7 proc. udziału w rynku przy 15,8 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 11,6 proc. “Wiadomości” TVP.

 

 

Portal TVN24 w czerwcu miał 9 mln 928 tys. realnych użytkowników. To trzy razy więcej niż strony internetowe innych kanałów informacyjnych. Portal polsatnews.pl miał w ubiegłym miesiącu 2,9 mln realnych użytkowników, a portal tvp.info 2,6 mln.

 

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *