Nowa odsłona serwisu Newsweek.pl
Z początkiem lipca ruszyła nowa wersja Newsweek.pl. Serwis, obok przejrzystej oprawy graficznej, uporządkowanej struktury treści, gradacji najważniejszych informacji, ułatwia czytelnikom dotarcie do aktualnych i archiwalnych wydań magazynu Newsweek Polska i jego wydań tematycznych. Treści na Newsweek.pl można obecnie czytać zarówno online, jak i w postaci wydań PDF. Wszystkie artykuły są także dostępne w wersji do słuchania.
Projektując nowy Newsweek.pl skupiono się na wygodnym korzystaniu z serwisu także przez użytkowników urządzeń mobilnych. Postawiono na zmiany, które znacząco ułatwiają dotarcie do wartościowych treści, przebudowano menu oraz stronę główną, dodano także wygodne archiwum wydań Newsweeka.
W nowej odsłonie serwis zyskał wyselekcjonowane grupy najważniejszych i najpopularniejszych tematów społecznych, politycznych, z zakresu psychologii, biznesu i historii. Pogłębione tematy śledcze i społeczne są prezentowane z wykorzystaniem poszerzonych reportaży zdjęciowych, z nagraniami audio i wideo.
– Po zmianach korzystanie z Newsweek.pl stanie się wygodniejsze. Nie chodzi tylko o czytanie tekstów, ale też słuchanie podcastów i pobieranie wydań PDF. Liczę, że czytelnicy wyjątkowo polubią format big story, za którego pomocą będziemy publikować nasze śledztwa i inne ekskluzywne materiały. Nie zmieni się jedno: wciąż będziemy dostarczać naszym czytelnikom najlepszą publicystykę, wywiady i teksty społeczne – mówi Michał Szadkowski, szef wydawców Newsweek.pl
Zmiany wprowadzono także w aplikacji mobilnej Newsweeka. Nowe, odświeżone wersje na iOS i Androida są już dostępne i można je pobrać ze sklepów Google Play i App Store.
Nowa odsłona serwisu została przygotowana pod kierownictwem Beaty Minkiewicz, business ownerki Newsweeka wraz z Michałem Szadkowskim, szefem wydawców Newsweek.pl, dyrektorką artystyczną Newsweeka Magdaleną Mamajek-Mich, Joanną Jażdżyńską, szefową działu UX we współpracy z zewnętrzną agencją Cogision.
Serwis Newsweek.pl powstał na Ring Publishing – kompleksowej cyfrowej platformie wydawniczej wykorzystywanej przez media w 13 krajach. Obejmuje ona rozwiązania do tworzenia, publikacji i dostarczania treści do użytkowników, a także narzędzia do automatyzacji i personalizacji treści oraz analityki danych.