BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN liderami. Jedne z najlepszych wyników za lipiec w historii

TVN24 i “Fakty” TVN z bardzo dobrymi wynikami oglądalności w lipcu 2022 roku. Stacja informacyjna TVN24, należąca do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery, osiągnęła 5,6 procent udziału w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To jeden z najwyższych wyników za lipiec w historii TVN24. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty” TVN.

 

Telewizja TVN24 w lipcu br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając drugi najwyższy dla tego miesiąca – po lipcu 2020 roku – wynik w historii 5,6 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (4,8 proc.) i Polsat News (1,9 proc.).

Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,5 proc., co było drugim najwyższym wynikiem w historii TVN24, biorąc pod uwagę dane za lipiec. Kolejne były TVP Info (2,0 proc.) oraz Polsat News (1,5 proc.).

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w lipcu 2022 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,6 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,0 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,5 proc.

 

 

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w poprzednim miesiącu średnio osiągały 22,7 proc. udziału w rynku przy 14,5 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 11,0 proc. “Wiadomości” TVP.

 

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *