BadaniaMediaTVP

W weekend „Wakacyjna Trasa Dwójki” najpopularniejszym widowiskiem muzycznym, a „Pytanie na śniadanie” pokonało konkurencję

W niedzielę, 7 sierpnia „Wakacyjna Trasa Dwójki” była najliczniej oglądanym widowiskiem muzycznym weekendu. Według MOR* w momencie najwyższej oglądalności koncert w TVP2 i TVP Polonia obejrzało prawie 2 mln widzów. W TOP 10 programów weekendu 5 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w sobotę, 6 sierpnia z udziałami 6,6% była TVP1, a w niedzielę, 7 sierpnia najwyższe dzienne udziały 8,1% zanotowała TVP2.

 

W sobotę i niedzielę „Pytanie na śniadanie” było najpopularniejszym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. 6 sierpnia „PnŚ” według MOR obejrzało w Dwójce 647 tys. widzów, według NM 525 tys. osób przy udziałach 9,1%. 7 sierpnia widownia programu według MOR wyniosła 587 tys. osób, a według NM 492 tys. osób z udziałami na poziomie 8%.

Koncert WTD „Hity wszech czasów” ze Stężycy zgromadził według MOR w TVP1 i TVP Polonia 1,7 mln osób. Według NM widownia tego wydarzenia wyniosła średnio 1,5 mln widzów, przy udziałach 13%. Koncert transmitowany w Dwójce był najliczniej wybierany przez widzów w wieczornym paśmie.

W piątek, 5 sierpnia zakończył się transmitowany w TVP Sport i TVP1 79. Tour de Pologne. Ostatni etap Skawina – Kraków w TVP Sport i TVP 1 zgromadził według MOR średnio 960 tys. widzów. Według NM 803 tys. osób. W Jedynce średnia widownia całego Tour de Pologne wyniosła 470 tys. osób, przy udziałach 6,6%, a największym zainteresowaniem cieszył się etap 2. Chełm-Zamość, który w piku obejrzało 1,4 mln widzów.

W sobotę, 6 sierpnia TVP1 i TVP Sport transmitowały zawody lekkoatletyczne Diamentowej Ligi. Memoriał Kamili Skolimowskiej, który w tym roku odbywał się na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Według MOR średnia widownia na obu antenach wyniosła ponad 1 mln osób, a w piku 1,4 mln widzów. Według NAM zawody w Jedynce i TVP Sport zainteresowały 813 tys. widzów. Całość zawodów lekkoatletycznych na żywo pokazywał TVP Sport. Według MOR memoriał obejrzało 555 tys. osób, a według NM 381 tys. widzów przy udziałach 5,1%. Tego dnia do TOP 10 anten wszedł TVP Sport z udziałem 2,2%. Był to najlepszy wynik kanału sportowego w sierpniu 2022.

 

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *