Klub Pogodnych Ludzi wraca jesienią na antenę Radia Pogoda
Już 1 września 2022 r. Radio Pogoda zaprosi wszystkich do słuchania programów z jesiennej ramówki. Stacja zaplanowała powrót na antenę ulubionych audycji swoich słuchaczy oraz Klubu Pogodnych Ludzi, a także nowe konkursy i programy poświęcone znanym artystom. Zmiany wspierają działania promocyjne Radia Pogoda z hasłem „Najpiękniejsze melodie” i zdjęciami Urszuli Sipińskiej.
Radio Pogoda już za 2 dni zakończy wakacyjny czas i będzie nadawać programy według nowej, jesiennej ramówki.
A w niej od poniedziałku do piątku między 6:00 a 10:00 na antenie stacji zagości „Pogodny Poranek Radia Pogoda”, prowadzony przez ulubioną parę słuchaczy – Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera. W programie pojawi się „Ilustrowana historia świata”, czyli kalendarium najważniejszych wydarzeń i rocznic. Dodatkowo, od poniedziałku do czwartku słuchacze będą mogli wziąć udział w nowym konkursie „Kto ma rację w Radiu Pogoda”, a w piątek na antenę powróci zabawa „Szybka 5-tka”.
Z kolei od 10:00 do 15:00 w programie Radia Pogoda „Najpiękniejsze melodie”, który prowadzi Jakub Mędrzycki, pojawią się znane słuchaczom i bardzo przez nich lubiane treści poradnikowe. Będą to: „Technicznie proste w Radiu Pogoda” Wiktora Niedzickiego, nadawane o nowej porze – 10:30 oraz „Szlachetne zdrowie w Radiu Pogoda” Ewy Podolskiej, obecne na antenie tradycyjnie o 12:30.
Jesienną nowością w Radiu Pogoda będzie powrót Klubu Pogodnych Ludzi. Nowych członków codziennie o 14:30 witać będzie na antenie Robert Janowski w programie „Witaj w klubie!”. Klub Pogodnych Ludzi to uruchomiona w 2020 r. akcja Radia Pogoda, zrzeszająca pogodnych słuchaczy. Na antenie oraz w mediach społecznościowych i na stronie internetowej stacji dla członków klubu przygotowywane będą liczne atrakcje, dedykowane zabawy czy możliwość uczestniczenia w codziennej działalności stacji.
Od 15:00 do 20:00 w programie „Pogodne popołudnie” słuchacze rozgłośni będą mogli wziąć udział w dwóch akcjach antenowych. Pierwsza to „Poleca się Radio Pogoda”, w której fani stacji podziękują na antenie tym osobom, dzięki którym odkryli Radia Pogoda. Natomiast w konkursie „Radio Pogoda 24” odbiorcy rozgłośni będą mogli zweryfikować, czy uważnie słuchają Radia Pogoda – stacja sprawdzi ich wiedzę zdobytą dzięki informacjom antenowym z ostatnich 24 godzin.
W piątki między 19:00 a 21:00, już tradycyjnie, na antenie pojawi się „Potańcówka Radia Pogoda”. Raz w miesiącu, decyzją słuchaczy, potańcówka będzie miała swój motyw przewodni.
Dodatkowo, od poniedziałku do czwartku w godz. 20:00 – 21:00 redakcja będzie kontynuować emisję „Powieści Radia Pogoda”, a codziennie od 22:00 do 23:00 nadawane będą wywiady z największymi gwiazdami muzyki i sztuki w ramach cyklu „Gość Radia Pogoda” i „Wieczór autorski”.
Weekendy w Radiu Pogoda należeć będą do słuchaczy i gwiazd!
Robert Janowski powróci po wakacyjnej przerwie do prowadzenia „Koncertu Życzeń w Radiu Pogoda”, emitowanego między 10:00 a 14:00 w sobotę i w niedzielę.
Nowością będzie poświęcony muzycznym gwiazdom program „Aleja Gwiazd Radia Pogoda”. W sobotę i w niedzielę w godz. 14:00 – 18:00 prowadzący Radia Pogoda przybliżą życie i muzykę artystów obecnych na co dzień na antenie stacji.
Oprócz tego od połowy sierpnia 2022 r. trwają działania reklamowe Radia Pogoda, które umacniają hasło pozycjonujące stacji – „Najpiękniejsze melodie” i stanowią wstęp do jesiennej ramówki rozgłośni. Na kreacjach stworzonych przez Mateusza Sadowskiego znalazły się zdjęcia znanego fotografa Ryszarda Łabusa.
– Do naszej kampanii zaprosiliśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych uczestniczek Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu – Urszulę Sipińską. Jesteśmy zachwyceni współpracą z artystką i cieszymy się, że zgodziła się zostać twarzą najpiękniejszych melodii granych w Radiu Pogoda – mówi Anna Justka, szefowa promocji stacji muzycznych Agory. – We wrześniu będziemy wspólnie świętować 75. urodziny Urszuli Sipińskiej. Już teraz przygotowujemy dla naszych słuchaczy całą masę niespodzianek oraz plebiscyt utworów wokalistki. Wystarczy słuchać Radia Pogoda oraz śledzić nasze kanały w mediach społecznościowych.
Reklamy Radia Pogoda można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach nadawania stacji. Kampania jest zaplanowana na kilka tygodni. Działania przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory.