BadaniaMediaTVP

W weekend widzowie wybrali seriale, sport i rozrywkę w TVP

W niedzielę, 18 września prawie 3 mln widzów w TVP1 według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności premierowy odcinek programu „Rolnik szuka żony”, średnio program oglądało 2,7 mln osób. Transmitowany również w niedzielę na antenach TVP1 i TVP Sport mecz Niemcy – Polska rozegrany w ramach koszykarskich Mistrzostw Europy zobaczyło wg MOR w piku 2,9 mln widzów, średnio mecz na obu antenach oglądało 2,3 mln widzów.

 

W sobotę, 17 września kolejnym odcinkiem „The Voice of Poland” wg MOR w momencie najwyższej oglądalności zainteresowało się 2,8 mln widzów, średnia widownia Dwójkowego talent show wyniosła 1,9 mln widzów. 17 września 1,4 mln widzów wg MOR obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmitowaną w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia uroczystość otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej. Według Nielsen Media** w TOP 10 programów weekendu 5 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w sobotę, 17 września z udziałami 8,2% była TVP2, a w niedzielę, 18 września najwyższe dzienne udziały 7,7% zanotowała TVP1.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na wysokiej, drugiej pozycji znalazł się pierwszy odcinek Jedynkowego programu „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę, 18 września według NM oglądało średnio 2,4 mln widzów, przy udziałach 19,1%.

Według NM transmitowany w niedzielę, 18 września Mecz Niemcy – Polska (Mistrzostwa Europy w koszykówce) obejrzało średnio w TVP1 i TVP Sport 1,5 mln widzów przy łącznych udziałach na poziomie 13,4%. W momencie najwyższej oglądalności rozgrywkę w TVP1 śledziło się prawie 1,3 mln widzów (dane NM).

Średnia widownia sobotniego odcinka „The Voice of Poland” w TVP2 wyniosła wg NM 1,8 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 15,3%, Dwójkowy muzyczny talent show znalazł się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

W niedzielę, 18 września średnio 1,6 mln widzów wg MOR oglądało serial TVP1 „Wojenne dziewczyny”, wg danych NM widownia serialu wyniosła 1,5 mln widzów (10,7% udziałów).

W TVP2 w niedzielne popołudnie ponad 1,2 mln widzów obejrzało średnio wg MOR program „Tak to leciało”. Według NM program rozrywkowy obejrzało 1,1 mln widzów, przy udziałach na poziomie 10,7%.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *