Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu “To nie ze mną” (wideo)
„Ona nie szuka nikogo, on nie tęskni za nikim. Ich świat wywróci się do góry nogami, kiedy się spotkają…” – mówi lektor w zwiastunie serialu To nie ze mną, pierwszej oryginalnej produkcji fabularnej Stopklatki (Grupa Kino Polska). Stacja rozpoczyna właśnie ogólnopolską kampanię reklamową serialu, który przedstawia niestereotypowych bohaterów i proponuje zamianę tradycyjnych, damsko-męskich, ról społecznych. Co z tego wszystkiego wyniknie? Premiera To nie ze mną już 16 października w Stopklatce.
Ona to Tosia – energiczna i niezależna mechaniczka samochodowa, kobieta żyjąca w męskim świecie i uprawiająca wybitnie męski zawód. On to Michał – pełen ogłady lekarz, który samotnie wychowuje dwie córki. Zarówno ona, jak i on to nie tylko seryjni single, ale i ludzie ulepieni z zupełnie innej gliny. Mimo wszystko los postanawia spłatać figla i dokonać czegoś pozornie niewykonalnego – zeswatać tych dwoje.
– Serial To nie ze mną to nie tylko ciepła opowieść o rodzącym się uczuciu, ale przede wszystkim historia przełamująca stereotypy płciowe, z którymi wielu z nas zmaga się na co dzień. W kampanii zapowiadającej premierę serialu stawiamy na jego wyrazistych bohaterów, zaprezentowanych w kolorowej oprawie graficznej naszej najnowszej produkcji – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
Kampania reklamowa prezentuje key visual serialu, na którym znaleźli się główni bohaterowie produkcji i sprawcy całego zamieszania: aktorka teatralna i rozpoznawalny głos dubbingowy Ada Szczepaniak (Tosia) oraz znany szerszej widowni Adrian Zaremba (Michał). Obok nich widoczni są także pozostali aktorzy: Katarzyna Ankudowicz, Agata Dudacy, Kamil Szeptycki i Olaf Staszkiewicz.
Kampania obejmuje działania digital (Facebook, Instagram, TikTok i YouTube; reklamy typu display w największych portalach ogólnotematycznych i filmowych), outdoor (megaboard przy Dworcu Zachodnim Warszawie, frontlighty przy drogach dojazdowych do miast, citylighty i tablice w warszawskim metrze), prasę, radio oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca października.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Działem Marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media.
Serial To nie ze mną będzie miał premierę w Stopklatce już w niedzielę, 16 października, o godz. 17:00. W każdą niedzielę stacja będzie emitować po dwa premierowe odcinki. Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie FilmBox+.
Producentem To nie ze mną jest Akson Studio.