DVB-TMediaZapowiedzi TV

Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu “To nie ze mną” (wideo)

„Ona nie szuka nikogo, on nie tęskni za nikim. Ich świat wywróci się do góry nogami, kiedy się spotkają…” – mówi lektor w zwiastunie serialu To nie ze mną, pierwszej oryginalnej produkcji fabularnej Stopklatki (Grupa Kino Polska). Stacja rozpoczyna właśnie ogólnopolską kampanię reklamową serialu, który przedstawia niestereotypowych bohaterów i proponuje zamianę tradycyjnych, damsko-męskich, ról społecznych. Co z tego wszystkiego wyniknie? Premiera To nie ze mną już 16 października w Stopklatce.

 

Ona to Tosia – energiczna i niezależna mechaniczka samochodowa, kobieta żyjąca w męskim świecie i uprawiająca wybitnie męski zawód. On to Michał – pełen ogłady lekarz, który samotnie wychowuje dwie córki. Zarówno ona, jak i on to nie tylko seryjni single, ale i ludzie ulepieni z zupełnie innej gliny. Mimo wszystko los postanawia spłatać figla i dokonać czegoś pozornie niewykonalnego – zeswatać tych dwoje.

– Serial To nie ze mną to nie tylko ciepła opowieść o rodzącym się uczuciu, ale przede wszystkim historia przełamująca stereotypy płciowe, z którymi wielu z nas zmaga się na co dzień. W kampanii zapowiadającej premierę serialu stawiamy na jego wyrazistych bohaterów, zaprezentowanych w kolorowej oprawie graficznej naszej najnowszej produkcji mówi Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.

 

 

Kampania reklamowa prezentuje key visual serialu, na którym znaleźli się główni bohaterowie produkcji i sprawcy całego zamieszania: aktorka teatralna i rozpoznawalny głos dubbingowy Ada Szczepaniak (Tosia) oraz znany szerszej widowni Adrian Zaremba (Michał). Obok nich widoczni są także pozostali aktorzy: Katarzyna Ankudowicz, Agata Dudacy, Kamil Szeptycki i Olaf Staszkiewicz.
Kampania obejmuje działania digital (Facebook, Instagram, TikTok i YouTube; reklamy typu display w największych portalach ogólnotematycznych i filmowych), outdoor (megaboard przy Dworcu Zachodnim Warszawie, frontlighty przy drogach dojazdowych do miast, citylighty i tablice w warszawskim metrze), prasę, radio oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca października.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Działem Marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media.
Serial To nie ze mną będzie miał premierę w Stopklatce już w niedzielę, 16 października, o godz. 17:00. W każdą niedzielę stacja będzie emitować po dwa premierowe odcinki. Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie FilmBox+.

Producentem To nie ze mną jest Akson Studio.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *