MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN Warner Bros. Discovery z nową ofertą rozwojową dla pracowników – 300 godzin szkoleń do końca roku!

TVN Warner Bros. Discovery wystartowała z jesiennym programem szkoleń. Do końca roku pracownicy Grupy mogą skorzystać z około 300 godzin zajęć. Wśród jesiennych nowości pojawiły się trzy bloki szkoleniowe obejmujące zarządzanie projektami, doskonalenie kompetencji „miękkich” oraz tzw. „narzędziownik lidera”.

 

Na przełomie stycznia i lutego 2022 roku nadawca przeprowadził wewnętrzne badanie potrzeb rozwojowych, które pozwoliło zidentyfikować obszary, w których pracownicy TVN Warner Bros. Discovery chcą poszerzać swoje kompetencje. W oparciu o jego wyniki zespół People & Culture przygotował ofertę rozwojową obejmującą szkolenia dostępne na platformach e-learningowych – w tym m.in. rozwijających kompetencje językowe – a także pakiet szkoleń stacjonarnych.

„Już teraz widzimy ogromne zainteresowanie nowościami z oferty szkoleniowej, która opracowana została tak, by idealnie odpowiedzieć na potrzeby naszych pracowników. W ramach jesiennego programu szkoleń członkowie zespołu TVN Warner Bros. Discovery mogą nie tylko poszerzać swoje kompetencje zawodowe, ale również rozwijać umiejętności przywódcze. Zdecydowaliśmy się na stworzenie szerokiego pakietu szkoleń w zakresie zarządzania projektami, zespołami i własną efektywnością. Jesień pod tym względem jest u nas bardzo różnorodna” powiedziała Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

 

 

Jesienna oferta rozwojowa obejmuje 300 godzin szkoleń. Składają się na nią m.in. szkolenia z zarządzania projektami, w tym intensywny trening dający narzędzia i podstawy myślenia projektowego, szkolenie dotyczące pracy nad realnymi projektami i wyzwaniami, z którymi mierzą się pracownicy, a także program rozwojowy nastawiony na wzmacnianie innowacyjności oraz efektywne szukanie rozwiązań. Uczestnicy programu będą także odbywać comiesięczne spotkania z ekspertami, by dokonywać grupowej ewaluacji prowadzonych działań.

Pracownicy mają także możliwość skorzystania z całego spektrum szkoleń obejmujących różnorodne obszary wskazane przez zespół w przeprowadzonym badaniu, takie jak sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, siła komunikacji niewerbalnej, excel czy warsztaty z kreatywności.

„Narzędziownik Lidera” dostępny w ramach jesiennej oferty szkoleniowej daje pracownikom dostęp do pakietu wiedzy i umiejętności zarządczych, takich jak: budowanie własnej efektywności, coaching a wpływanie na motywację i zaangażowanie zespołu, feedback & feedforward, asertywna komunikacja, zarządzanie stresem czy facylitacja jako narzędzie doskonalenia pracy zespołowej.

Jesienią uruchomiona została również nowa edycja programu rozwojowo-empowermentowego „Leading women”, którego poprzednie odsłony cieszyły się dużą popularnością. Celem inicjatywy jest budowanie kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej kobiet, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich w firmie.

TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery. Zespół nadawcy liczy 4500 profesjonalistów i najlepszych ekspertów w swoim fachu, pracujących w różnorodnych obszarach, takich jak: program i produkcja, programy informacyjne, sprzedaż i marketing, technologia i technika czy finanse. Spółka prowadzi działania w 13 oddziałach i hubach produkcyjnych w wielu polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu czy Łodzi.

Lider rynku medialnego w Polsce od lat angażuje się w działania mające na celu promowanie prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie. TVN Warner Bros. Discovery podejmuje także inicjatywy związane z zapewnieniem różnorodnego i inkluzywnego środowiska pracy. W 2020 firma roku firma uruchomiła globalną inicjatywę o nazwie MOSAIC z myślą o integracji i wyrównaniu szans mniejszości w kluczowych obszarach biznesu. W ramach programu zainicjowano m.in. szkolenia w zakresie nieświadomych uprzedzeń, różnorodności treści i dostawców, wpływu społecznego oraz niewykluczającej rekrutacji. TVN Warner Bros. Discovery inwestuje w rozwój swoich pracowników – ich nowe umiejętności i kompetencje – m.in. oferując szkolenia w formułach stacjonarnych i online. Pracownicy firmy mogą także korzystać z pomocy finansowej, dofinansowania do kursów zawodowych, opieki nad rodziną, a także brać udział w zajęciach poprawiających kondycję fizyczną i psychiczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *