PolecaneRadio

Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”

2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od dziś – piątku, 28 października br. stacja prezentuje zupełnie odmienione logo oraz kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla dzisiejszy charakter Radia Złote Przeboje, które jest nowoczesną rozgłośnią grającą energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.

 

Radio Złote Przeboje ma już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo stacji w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Oddaje aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe im lokalne newsy. Zarówno grana przez nią muzyka, jak i nadawane w niej audycje dostarczają radości i dają energię do działania przez cały dzień.

– Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hitymówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.Stawiamy na rozwój nie tylko w radiowym eterze, ale także w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół naszych kanałów w mediach społecznościowych.

 

 

Nowa identyfikacja jest już widoczna na stronie internetowej Radia Złote Przeboje, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych – na FacebookuInstagramie i TikToku oraz na platformie YouTube.

Od poniedziałku, 7 listopada br. odmieniona identyfikacja wizualna stacji będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej prowadzonej w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Hasłem kampanii Radia Złote Przeboje będzie „Dobre na wszystko”. – Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić – podkreśla Piotr Jaroszewski. Dopełnieniem głównego claimu będą rozwinięcia takie, jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, „Dobre na nudę” czy „Dobre na cały dzień”

– Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 30- i 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli w naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców – po posłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią – wyjaśnia Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. Dlatego chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji.

Za stworzenie nowego logo oraz przygotowanie kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje odpowiadało gdańskie studio TOFU.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć sprawdzone przeboje oraz wiadomości.

Więcej informacji: zloteprzeboje.pl | Radio Złote Przeboje na Facebooku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *