Ruszył serwis Przeglądu Sportowego Onet na mundial w Katarze
Pod adresem https://przegladsportowy.onet.pl/mundial-2022 zadebiutował serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
W serwisie są prezentowane najświeższe i najnowsze informacje dotyczące najważniejszej imprezy piłkarskiej tego roku. Kibice będą mogli wybierać i czytać doniesienia na temat wybranej przez siebie reprezentacji piłkarskiej. Ofertę serwisu uzupełniają tabele grup i terminarz całej imprezy.
Serwis to tylko pierwszy krok, jeśli chodzi o naszą ofertę dla kibiców piłkarskich. Równie ciekawa będzie nasza oferta treściowa. Poza bieżącą obsługą redakcyjną mundialu, zaplanowaliśmy aż pięć formatów dedykowanych mistrzostwom świata. Dwa z nich to formaty wideo, a trzy z nich zaczniemy publikować jeszcze przed imprezą, aby podgrzewać emocje przed ostatnim najważniejszym sportowym wydarzeniem 2022 roku. Wkrótce ogłosimy więcej szczegółów – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.
Jeszcze więcej informacji na temat mistrzostw świata w Katarze czeka na kibiców w specjalnym serwisie statystycznym, przygotowanym przez zespół rozwijający Przegląd Sportowy Onet. W ramach serwisu jest prezentowanych ponad 30 różnego rodzaju zestawień i danych statystycznych na temat drużyn i zawodników grających w turnieju. Częścią serwisu statystycznego jest mundialowy typer, w ramach którego kibice będą mogli samodzielnie rozegrać turniej i wskazać zwycięzcę mistrzostw świata w Katarze.
– Nasi czytelnicy chętnie korzystają z danych statystycznych i różnych danych na temat wydarzeń sportowych. Widzimy to wyraźnie od startu nowego serwisu Przeglądu Sportowego Onet. Dane sportowe to świetne uzupełnienie oferty dziennikarskiej, wzbogacające serwis i pogłębiające zaangażowanie czytających – mówi Mateusz Aleksandrowicz, Head of New Business Sport Online w Ringier Axel Springer Polska.
Start mundialowego serwisu wspiera kampania w internecie, radiu i prasie. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do Ringier Axel Springer Polska. Kampanię pod hasłem #WszystkoOMundialu przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska.
Podobnie jak podczas zeszłorocznego Euro specjalne miejsce poświęcone mundialowi w Katarze pojawi się na stronie głównej Onetu. Poza newsami, relacjami na żywo i wideo, będzie też prezentowany terminarz i wyniki mistrzostw świata w piłce nożnej.
16 listopada do papierowego wydania „Przeglądu Sportowego” zostanie dołączony terminarz ścienny, a 18 listopada ukaże się Skarb Kibica Mundialu.