CyberRescue dostępne dla Klientów ING Banku Śląskiego!
Od 10 listopada z usługi CyberRescue mogą bezpłatnie korzystać klienci ING Banku Śląskiego, który tym samym dołącza do grona polskich banków, szczególnie dbających o bezpieczeństwo online swoich klientów.
Ogromnie cieszymy się z nawiązanej z ING współpracy! – komentuje Magda Adamczewska, członkini Zarządu CyberRescue. Dzięki ich zaufaniu nasza usługa ma szanse trafić do jeszcze większego grona odbiorców, co doskonale wpisuje się w naszą misję. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby użytkowników sieci, których na co dzień nie tylko ratujemy w podbramkowych sytuacjach, ale też na bieżąco ostrzegamy przed aktualnie czającymi się w Internecie zagrożeniami.
Usługa zapewnia bezpłatną pomoc CyberEkspertów w każdej sytuacji, potencjalnie zagrażającej bezpieczeństwu online. Specjaliści CyberRescue m.in. sprawdzą e-sklepy, aukcje i sprzedawców, gwarantując bezpieczeństwo naszych zakupów. Zweryfikują każdą podejrzaną wiadomość z linkiem lub załącznikiem, zadbają o bezpieczeństwo naszych profili na social mediach, pomogą też odzyskać dostęp do straconych lub przejętych kont społecznościowych i mailowych.
CyberRescue ratuje także w sytuacjach, kiedy padniemy ofiarą nieuczciwego sprzedawcy lub niechcianej, płatnej subskrypcji – prowadząc za nas proces reklamacyjny, a nawet egzekwując zwrot straconych środków. Jeśli sprawa tego wymaga – Specjaliści zajmą się również przygotowaniem za nas niezbędnej dokumentacji, w tym zebraniem i zabezpieczeniem materiałów dowodowych oraz pomocą w zgłoszeniu oszustwa do organów ścigania.
Żeby skorzystać z usługi CyberRescue w ING, wystarczy wygenerować w aplikacji mobilnej specjalny, jednorazowy kod i wypełnić formularz online. Po rejestracji każdy klient od razu może liczyć na bieżące wsparcie, kontaktując się z CyberEkspertami telefonicznie, mailowo, SMSem lub przez Messengera, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
CyberRescue to startup, zajmujący się ratowaniem ofiar cyberprzestępców, ostrzeganiem przed coraz bardziej wysublimowanymi metodami oszustów oraz zapewniający bieżące wsparcie w tematach związanych z cyberbezpieczeństwem. Z usług firmy mogą korzystać Klienci mBanku, Banku Santander i Play. Teraz do tego grona dołącza także ING Bank Śląski.