BadaniaMediaTVP

Mecz USA-Walia hitem dnia. TVP Sport i TVP2 z rekordowymi udziałami

W poniedziałek, 21 listopada najliczniejszą widownię uzyskało spotkanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej USA – Walia, które według MOR* w TVP1 i TVP Sport w momencie najwyższej oglądalności zgromadziło 5,8 mln widzów. Ponadto TVP Sport i TVP2 uzyskały najwyższe dzienne udziały.

 

W poniedziałek, 21 listopada najliczniejszą widownię uzyskało spotkanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej USA – Walia, które według MOR* w TVP1 i TVP Sport w momencie najwyższej oglądalności zgromadziło 5,8 mln widzów. Ponadto TVP Sport i TVP2 uzyskały najwyższe dzienne udziały. 21 listopada Telewizja Polska transmitowała trzy mecze MŚ Katar 2022.

Wieczorne spotkanie w TVP1 i TVP Sport USA – Walia obejrzało według MOR łącznie 4,8 mln widzów. Według Nielsen Media widownia meczu transmitowanego w TVP1, TVP Sport i TVP 4K wyniosła łącznie 2,8 mln osób przy udziałach anten na poziomie 21,5%. Mecz Senegal-Holandia według MOR zainteresował w Jedynce i TVP Sport łącznie 4,3 mln widzów (pik 5,1 mln).

Natomiast według NM** piłkarskie zmagania zainteresowały w TVP1, TVP Sport i TVP 4K prawie 2,8 mln osób, a łączne udziały wyniosły 23,8%. Natomiast widownia meczu Anglia – Iran według MOR wyniosła 2,5 mln widzów, a według NM 1,7 mln osób. Udziały łączne były na poziomie 24, 2%.

Oba spotkania znalazły się w TOP10 programów dnia. W TOP 10 anten dnia znalazł się TVP Sport z udziałem 4,14% udziałem. Jest to najlepszy wynik anteny od sierpnia 2022. Rekordową widownię zgromadziła również TVP2, która uzyskała udział dzienny na poziomie 9,4%. Antena nie miała tak wysokiego udziału od lutego 2022.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *