BadaniaTelekomunikacja - Telefony - Promocje

Deutsche Telekom najcenniejszą marką w Europie

Najcenniejsza marka w Europie, drugie miejsce wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych i jedenaste miejsce w rankingu ogólnym – tak można podsumować wynik Grupy Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, w opublikowanym właśnie raporcie Brand Finance Global 500. Co więcej, kolejny rok z rzędu Grupa DT poprawiła też wartość marki – obecnie wynosi ona 62,9 mld USD i jest wyższa o 5 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Od 2020 roku wartość marki wzrosła aż o 58 procent.

 

Według najnowszego raportu Brand Finance Global 500 Grupa Deutsche Telekom, w porównaniu z wcześniejszym badaniem, poprawiła wszystkie swoje wyniki i debiutuje na pierwszym miejscu wśród marek w Europie. Co więcej, zdobyła 11. miejsce w zestawieniu globalnym, notując tym samym awans aż o sześć miejsc. Badanie potwierdza również drugie miejsce firmy wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych – za Verizonem i znacznie przed AT&T oraz Orange. Telekom pozostaje więc z dużą przewagą marką numer jeden w Europie. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Amazon, za nim znajduje się Apple, Google i Microsoft.

Fakt, że udało nam się zostać najsilniejszą marką w Europie, jest ogromnym sukcesem Grupy i sprawia mi szczególną radość – mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. Silna marka oznacza silną firmę. Zwiększa ona atrakcyjność dla partnerów biznesowych i inwestorów. Pozytywny wzrost marki jest również wyrazem zaufania, jakim klienci i społeczeństwo darzą Deutsche Telekom.

Brand Finance każdego roku przeprowadza badanie, na podstawie którego określa wartość globalnych marek, a także analizuje czynniki, które wpływają na określoną pozycję w rankingu. Brytyjska firma doradcza, podobnie jak w ubiegłym roku, znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom przypisuje pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu. Wynika to przede wszystkim z pozytywnego przebiegu działalności i wysokiego wzrostu liczby klientów, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Grupa stale poprawia swoje wyniki dzięki ciągłym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. Co więcej, jednolita strategia marki parasolowej na poziomie międzynarodowym umożliwia Deutsche Telekom dalsze umacnianie swojej marki wśród kolejnych grup klientów. Dobrym przykładem czerpania korzyści z globalnej efektywności są Stany Zjednoczone, gdzie T-Mobile przeszło już drogę od marki aspirującej do uznanego lidera rynku, którym jest od dawna w Niemczech i niektórych krajach europejskich. Na poziomie globalnym, reputacja marki i rekomendacje klientów nadal rosły. Zdaniem ekspertów, te czynniki i związany z nimi wysoki poziom zadowolenia klientów nadały marce dodatkowego rozpędu.

Więcej informacji o raporcie Brand Finance Global 500 można znaleźć na stronie https://brandfinance.com/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *