Razem rozgrzewamy serca! Lavazza sponsorem Finału WOŚP oraz ze specjalnym konkursem z tej okazji
Lavazza, znana włoska firma kawowa, podążając wytyczoną przed laty ścieżką zrównoważonego rozwoju, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym specjalny konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie! Ponadto każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs.
Z niezwykłą dumą i radością ogłaszamy, że Lavazza kontynuuje bycie sponsorem Finału WOŚP, również przy okazji 31. edycji tego wydarzenia. Razem rozgrzewamy serca i wspólnie działamy na rzecz najbardziej potrzebujących, tym razem skupiając się na wsparciu diagnostyki sepsy. Ta wspaniała inicjatywa, która zrodziła się w Polsce 30 lat temu jest niezwykle bliska wartościom naszej firmy, dlatego nie mogło nas zabraknąć wśród partnerów tegorocznego Finału. Na wolontariuszy i gości w studio oraz w strefie Lavazza pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie będzie czekać rozgrzewająca, aromatyczna włoska kawa i wiele innych atrakcji – mówi Marco Barbieri, Poland Country Manager w Grupie Lavazza.
Celem zbliżającego się 31. Finału WOŚP jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Po raz pierwszy w historii Orkiestry zakupione urządzenia posłużą nie określonej grupie wiekowej pacjentów, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się 29 stycznia.
Żeby ją wesprzeć, Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym:
– Specjalne aukcje, których nagrody pozwolą wejść do ekskluzywnego, kawowego uniwersum Lavazzy, gdzie najwyższa jakość perfekcyjnie łączy się z ekspercką wiedzą:
1) 3 profesjonalne kursy Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzonym przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada;
2) 2 Pakiety Lavazza – wyjątkowy pakiet akcesoriów Lavazza, w którego skład oprócz najlepszej włoskiej kawy wchodzą m.in. kultowa kawiarka Lavazza Carmencita, french press oraz eleganckie łyżeczki i kubek z logo Lavazza
3) Voucher dla 2 osób do restauracji Nuta Chefa Andrea Camastry, ambasadora marki Lavazza – wyjątkowe doświadczenie gastronomiczne i możliwość zagłębienia się w niezwykły kulinarny świat zdobywcy gwiazdki Michelin, poprzez ekskluzywną kolację w otwartej w 2022 roku warszawskiej restauracji Nuta.
– Wsparcie dla wolontariuszy od Lavazza:
1) w dniu Finału 20 Sztabów z ekspresami do kawy z 1000 sztuk kapsułek i kubeczków,
2) ponad 2000 opakowań kawy dla sztabów i wolontariuszy w całej Polsce,
3) 2000 silikonowych kubków do kawy dla wolontariuszy
– Gorąca, aromatyczna kawa – w dniu Finału – 29 stycznia 2023 r. Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę, a wszystkich gości w studio do profesjonalnej kawiarni obsługiwanej przez baristów Lavazza
– Podobnie jak w ubiegłym roku, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kultowej kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP.
– Nie zwalniamy tempa i znowu gramy razem na rzecz ochrony zdrowia. Bardzo nas cieszy, że Lavazza ponownie wspiera WOŚP i będzie nas zagrzewać do wspólnego działania w trakcie Finału – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, należy zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepie lub sieci restauracji DaGrasso, następnie zarejestrować paragon na stronie: www.lavazzawosp.pl oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe – „Dlaczego grasz z WOŚP”?
Do zdobycia jest wyjątkowa nagroda – specjalne zaproszenie dla czterech osób, do udziału w Finale, który odbędzie się 29 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 31. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Wygrać można także oficjalne składane silikonowe kubki Lavazza&WOŚP wraz z kawą Lavazza, ale to nie wszystko! Każda osoba, która weźmie udział w konkursie otrzyma wyjątkowy prezent – e-Book z przepisem na wyborną kawę, która najbardziej rozgrzała serca całego zespołu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Ponadto, każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs. Korzystając z PayU można przekazać bezpośrednio na cel 31. Finału WOŚP drobne kwoty w wysokości 5, 10 lub 20 zł.
Darowizny są dobrowolne i nie wpływają na szanse zdobycia nagród w konkursie, jednak uczestnicy, którzy dokonali wpłat otrzymają specjalne kartki z podziękowaniem. Grając z WOŚP wygrywa każdy, a w tym roku gramy razem, by walczyć z sepsą. Konkurs potrwa do 28 stycznia.
Aktywnościom związanym z 31. Finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci restauracji DaGrasso, komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami prowadzone przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR, za które odpowiada Solski Communications.
Bycie sponsorem 31. Finału WOŚP naturalnie wpisuje się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Zrównoważony rozwój, a szczególnie troska o rozwój społeczeństwa, dbałość o ochronę środowiska i poszanowanie praw człowieka przyświecają Grupie Lavazza do dziś.
fot. Łukasz Widziszowski