Radio

Cenniki Grupy RMF na marzec i kwiecień

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.

 

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Liderem rynku jest niezmiennie RMF FM, którego roczny udział w czasie słuchania po raz pierwszy przekroczył 30% i wynosił w 2022 roku aż 31%. Oznacza to, że blisko co trzecia minuta poświęcona na słuchanie radia przez Polaków przypadała w ub.r. właśnie na RMF FM.

Na bardzo wysokich poziomach pozostają też wyniki innych stacji Grupy RMF: udział w czasie słuchania RMF MAXX z Radiem GRA wyniósł w 2022 roku 3,9%, a RMF Classic – 1,5%.

W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 roku średnie podwyżki we wszystkich stacjach Grupy RMF i pakietach wyniosą 2,9% (dla wszystkich dni, dla pasma 6-20).

„Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy” – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

„Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, tak w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią, radiową konkurencją” dodaje Tomasz Ramza.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3%.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *