Ringier Axel Springer Polska przedstawia Impact Academy Premium
7 lutego br. zadebiutowało Impact Academy Premium – bezpłatne repozytorium materiałów wideo oraz prezentacji z wydarzeń programu edukacyjnego Ringier Axel Springer Polska. To kolejny krok w rozwoju projektu Impact Academy, który już 8. rok dostarcza wartościowej wiedzy o digital marketingu klientom i partnerom biznesowym RAS Polska, jak również marketerom oraz przedstawicielom domów mediowych i agencji.
Impact Academy Premium to miejsce, gdzie już można znaleźć blisko 150 materiałów wideo i prezentacji z wystąpień prelegentów i prelegentek wydarzeń Impact Academy. Wśród dostępnych materiałów znalazły się m.in. wystąpienie „Dare to dream” Kariny Hollekim, byłej BASE jumperki, mentorki i współzałożycielki Young Happy Minds, która opowiada o tym, dlaczego niektórzy rezygnują, podczas gdy inni wracają jeszcze silniejsi w obliczu przeciwności, prezentacja Pawła Ciacka, dyrektora zarządzającego w Research Collective, który opowiada o konsumencie 2023 roku czy wystąpienie Marty Rybickiej, Deputy Chief Commercial Officer i członka zarządu agencji badawczej IQS o tym, czy kontekst ma znaczenie dla „Kowalskiego”.
Myśląc o UX Impact Academy Premium zespół postawił na funkcjonalność i minimalizm. Wszystkie materiały zostały opisane i otagowane słowami kluczowymi i pogrupowane w filtry: rok, rodzaj wydarzenia, temat, kategoria oraz słowa kluczowe. W filtrach można również znaleźć tagi z rozwijalnej listy, a tam, gdzie lista jest długa, można skorzystać z funkcji „autosugestii”, wpisując dosłownie kilka liter. Serwis Impact Academy Premium jest obsługiwany i zasilany treściami przez cyfrową platformę wydawniczą Ring Publishing, co umożliwia łatwe zarządzanie i konfigurowanie funkcjonalności. Liderem technologicznym projektu był Robert Kostko, Senior Engineer w Ringier Axel Springer TECH. Dostęp do materiałów na platformie można uzyskać bezpłatnie, po zalogowaniu, tutaj: https://premium.impactacademy.pl/
– Zależało nam, aby nasi słuchacze i słuchaczki mogli korzystać z wiedzy przedstawianej podczas wydarzeń Impact Academy nie tylko w trakcie spotkań, ale również w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Przez 7 lat zgromadziliśmy setki godzin wartościowych nagrań z wystąpień oraz imponującą ilość treści, które inspirują i uczą. Udostępnienie ich naszym słuchaczom/kom, było więc naturalnym krokiem w rozwoju naszego projektu edukacyjnego Impact Academy w Ringier Axel Springer Polska – mówi Aleksandra Brzozowska, Head of Knowledge Network w Ringier Axel Springer Polska.
Impact Academy to flagowy program edukacyjny Ringier Axel Springer Polska z obszaru digital marketingu. Uczestnicząc w wydarzeniach Impact Academy – Impact Day i Impact Seminar – słuchacze/ki otrzymują 50 godzin wiedzy oraz punkty, które na koniec roku akademickiego pozwalają uzyskać Certyfikat Digital Expert Impact Academy. Równocześnie, ponieważ niemal wszystkie nasze wydarzenia mają akredytację Digital Marketing Qualification od IAB Polska, nasi goście i gościnie zdobywają też punkty recertyfikacyjne – nawet ponad 100 pkt. w ciągu roku, co pozwala przedłużyć ważność certyfikatu DIMAQ.
Wdrożenie platformy Impact Academy Premium to kolejny krok w rozwoju projektu edukacyjnego RAS Polska. W lutym br. została również powołana Rada Programowa ds. wydarzeń Impact Seminar, której zadaniem jest m.in. opracowywanie agendy tych spotkań i listy prelegentów/ek. W skład Rady wchodzą eksperci i ekspertki RASP, menedżerowie i menedżerki zajmujący się marketingiem i strategią, współpracą B2B, komunikacją, analizami rynkowymi: Ewa Hutny (przewodnicząca), Rafał Broniarek, Łukasz Dąbrowski, Katarzyna Kajda, Martyna Kaleta, Marcin Nietrzebka, Matylda Podgórska-Weisgerber, Martyna Redwan-Bawor i Diana Żochowska.
W wydarzeniach Impact Academy tylko w 2022 roku wzięło udział 4000 osób, 9 na 10 osób zadeklarowało, że poleca wydarzenia IA swoim znajomym, a 40 proc. uczestników wraca nas po raz kolejny.
Pierwsze wydarzenie Impact Academy w tym roku, Impact Seminar pt. „Performance marketing. Jak zwiększyć sprzedaż u wydawcy”, odbędzie się online 8 lutego br., w godz. 11.00-12.30. Bezpłatna rejestracja jest dostępna tutaj: https://eventory.cc/event/251-impact-seminar-1-2023-performance-commerce
Więcej informacji o programie edukacyjnym Impact Academy: https://www.impactacademy.pl/