BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24, “Fakty” TVN i tvn24.pl liderami rynku

Stacja TVN24 w lutym 2023 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w każdej kategorii. W grupie 4+ osiągnęliśmy aż 4,84% udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49) aż 3,07%. Fakty TVN pozostają najpopularniejszym programem informacyjnym w kraju. Również pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych kolejny miesiąc utrzymuje tvn24.pl.

 

Telewizja TVN24 w lutym br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając aż 4,84% w grupie All 4+. Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,82%) i Polsat News (1,70%). TVN24 była również liderem w grupie komercyjnej (16-49). Udział w rynku wyniósł 3,07%, tym samym zostawiając konkurencję daleko w tyle: TVP Info – 1,85%, Polsat News – 1,11%.

Stacja TVN24 była również pierwszym wyborem widzów podczas wystąpienia prezydenta USA Joe Bidena. Transmisję przemówienia obejrzało ponad 1,68 mln widzów (w grupie All 4+), przy udziale 14,3%. Podobnie Fakty TVN – wydania serwisu podczas 3-dniowej wizyty Bidena śledziło każdej doby ok. 3 milionów widzów (grupa All 4+) przy udziale w rynku na wysokości 23%. Fakty w lutym niezmiennie są najchętniej oglądanym programem informacyjnym w Polsce. W grupie 4+ na antenach TVN i TVN24 BiS osiągnęły 22,9% i 23,1 % w grupie 16-49. Podobnie TVN24.pl utrzymuje pozycję lidera – w lutym portal odwiedziło 9 767 628 użytkowników.

Dane: Nielsen TV Audience Measurement

Foto. TVN24

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *