Milion odsłuchań podcastu tokfm.pl i OLX „Dobra praca”
Już ponad milion razy na platformie podcastowej TOK FM odsłuchany został cykl „Dobra praca”. Program tworzony przez redakcję tokfm.pl we współpracy z OLX jest dostępny nieprzerwanie od 2019 r. i już na stałe wpisał się do oferty platformy TOK FM, czyli serwisu tokfm.pl i aplikacji TOK FM. Podcast powstaje z myślą o wszystkich zatrudnionych, szukających zatrudnienia i zatrudniających, pracownikach działów HR i innych zainteresowanych budową ścieżki kariery.
Cykl podcastów „Dobra praca” od początku swojego istnienia cieszy się ogromnym zainteresowaniem słuchaczy. Prowadząca go Zuzanna Piechowicz w każdym sezonie zaprasza odbiorców na ciekawe i pełne informacji rozmowy ze swoimi gośćmi. Celem programów jest pomoc zarówno zatrudnionym, jaki i zatrudniającym w budowaniu zdrowego i przyjaznego środowiska pracy dla każdego.
– W pracy jesteśmy od kilku nawet do kilkunastu godzin dziennie. Często więcej czasu spędzamy ze współpracownikami i współpracowniczkami niż z własną rodziną. Jednak lubimy tworzyć rozdzielenie między “życiem” a “pracą”. Dla mnie ważne jest, aby podkreślać, że życie toczy się również w pracy. Tu budujemy relacje, sposób i tryb pracy wpływa na nasze zdrowie, zarówno psychiczne jak i somatyczne, a wysokość wynagrodzenia wpływa na naszą jakość życia. Nasz podcast powstał ponad rok przed pandemią, która tak wyraźnie zmieniła nasze postrzeganie tych zagadnień. A to, że ten cykl trwa już ponad cztery lata pokazuje, że to tematy ważne również dla naszych słuchaczy i słuchaczek – mówi Zuzanna Piechowicz, prowadząca podcast „Dobra praca”.
Seria „Dobra praca” i związany z nią podcast „Dobry pracodawca” publikowane są na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM i dostępne dla wszystkich internautów.
– Tworząc cykle “Dobra praca” i „Dobry pracowdawca”, cały czas trzymamy rękę na pulsie zmian zachodzących na rynku. Śledzimy trendy, dostrzegamy zagrożenia i szukamy najlepszych praktyk, by móc o nich opowiedzieć. Jesteśmy w stałym kontakcie ze słuchaczami i często to oni swoimi pytaniami lub komentarzami inspirują kolejne tematy. Dorzućmy do tego wybitnych ekspertów, którzy u nas goszczą oraz cały zespół fachowców biorących udział w realizacji podcastu i mamy gotowy przepis na sukces. A ten sukces oznacza milion odsłuchań. I to na pewno nie jest nasze ostatnie słowo – mówi Marzena Mazur, prowadząca podcast „Dobry pracodawca”.
Za towarzyszącą cyklowi „Dobra praca” ofertę partnerską odpowiada zespół Tandem Audio Broker (dawniej Tandem Media). Partnerem podcastu od chwili jego powstania jest OLX.
– „Dobra praca” to zdecydowanie najdłużej prowadzony projekt komunikacyjny realizowany w kategorii Praca w OLX. Stała współpraca z redakcją to nie tylko efekt potrzeby naszej marki, ale także poczucie, że w ten sposób dostarczamy ogromną wartość kandydatom, pracownikom i pracodawcom. Za nami pierwszy milion dowodów na to, że to dobra inwestycja, która pomaga realizować naszą misję i nie wolno jej zaprzestać – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX
Cykl „Dobra praca” wspiera promocja na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM. Dodatkowo seria jest promowana również na wybranych platformach streamingowych. Uzupełnienie działań na tokfm.pl stanowi sponsoring „Raportu Gospodarczego” w Radiu TOK FM – OLX jest sponsorem odcinków jednego ze sztandarowych programów ekonomicznych w TOK FM.