Rekordowa oglądalność El Clásico w ELEVEN SPORTS
Niedzielny szlagier ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 505 311 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+).
To tegoroczny rekord ELEVEN SPORTS i zarazem czwarty najlepszy wynik w historii stacji. Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 847 302, a udział w widowni (SHR) osiągnął 4,54%.
Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 346 507 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.
Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga Santander zakończyło się wygraną FC Barcelony 2:1, a w jej barwach wystąpił Robert Lewandowski.
FC Barcelona – Real Madryt, Eleven Sports 1:
Mecz (niedziela, 19 marca, godz. 20:55)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 505 311
RCH „live”: 847 302
SHR „live”: 4,54%
AMR „consolidated”: 526 571
RCH „consolidated”: 866 542
SHR „consolidated”: 4,66%
Studio w przerwie meczu (niedziela, 19 marca, godz. 21:55)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 346 507
RCH „live”: 376 356
SHR „live”: 2,98%
AMR „consolidated”: 383 165
RCH „consolidated”: 397 641
SHR „consolidated”: 3,26%