„Fakt” z rekordowym udziałem w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i dostępnością w 40 tys. punktów sprzedaży
Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, stawia na szeroką dostępność dziennika. Od marca „Fakt” jest w sprzedaży w sieci Biedronka oraz Lidl co umacnia pozycję gazety na rynku i zwiększa jej zasięg. Udział dziennika w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej wzrósł rok do roku i wynosi obecnie 38,3 proc.
Obecnie „Fakt” ma najwyższy udział w rynku sprzedaży prasy ogólnopolskiej i najszerszy zasięg wśród dzienników, a czytelnicy mogą go nabyć w kioskach, salonach prasowych, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach benzynowych oraz w sieciach handlowych, do których ostatnio dołączyły Lidl oraz Biedronka.
– Wiele tytułów zostało ostatnio zamkniętych lub ograniczono ich zasięgi, ale „Fakt” ciągle umacnia swoją pozycję na rynku. Nie tylko nie ograniczamy zasięgu, ale pracujemy także nad jego zwiększeniem – mówi Rafał Kamiński, dyrektor działu handlowego i e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. – Fakt jest dostępny w ponad 40 tys. punktów sprzedaży, obecnie pracujemy nad dalszym zwiększaniem dostępności w kluczowych sieciach handlowych – dodaje Rafał Kamiński.
„Fakt” jest niekwestionowanym liderem z sprzedaży aż w 9 województwach (dane PBC za Q4 2022), wyprzedzając gazety lokalne i regionalne w: śląskim, wielkopolskim, małopolskim, dolnośląskim, zachodniopomorskim, pomorskim, lubelskim, warmińsko-mazurskim oraz podlaskim.