Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet (wideo)
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br. Jednym z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora jest stworzenie wspólnej identyfikacji wizualnej pod szyldem – Grupa Eurozet.
Nowy znak ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego Eurozetu z charakterystycznym czerwonym nawiasem. Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.
27 lutego br. Agora S.A. przejęła 11 proc. udziałów w Eurozet Sp. z o.o., stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. 1 marca br. została podjęta decyzja o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora i przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet. W skład grupy wchodzi obecnie 9 stacji radiowych: Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet; serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.