Audio ZET Boost i Audio ZET – nowe pakiety Grupy Eurozet
3 kwietnia 2023 r. Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe, które odzwierciedlają siłę i różnorodność jej portfolio, a jednocześnie zmieniają krajobraz polskiego rynku reklamy radiowej. Oferta powstała dzięki połączeniu siły produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory – obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.
Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie – mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
W nowej ofercie znalazły się dwa pakiety reklamowe – Audio ZET, obejmujący dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory, oraz Audio ZET Boost, który dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych. Jednocześnie nadawca zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości. Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców.
Nowe pakiety Grupy Eurozet – Audio ZET i Audio ZET Boost – to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio – zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.
Pakiet Audio ZET Boost obejmuje największe portfolio stacji radiowych na polskim rynku – 133 rozgłośnie, których słucha codziennie ponad 9,1 mln osób. To świetna alternatywa dla promocyjnych działań ogólnopolskich i najlepsze rozwiązanie dla klientów pragnących kierować komunikację do słuchaczy miejskich. A tych, biorąc pod uwagę wszystkie miasta, jest niemal 5,5 mln w zasięgu nowego pakietu Grupy Eurozet, czyli najwięcej spośród wszystkich ofert dostępnych na rynku.
Nowa oferta Grupy Eurozet to również propozycje zasięgowe i tematyczne w formatach audio, wideo i display dostępne w 10 serwisach internetowych. Są one doskonałym uzupełnieniem kampanii radiowych i pozwalają efektywnie docierać do dowolnej grupy celowej – dodaje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.
Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i GRA. Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.
Grupa Eurozet to wspólny szyld połączonych zespołów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory (GRA). Portfolio nowej grupy radiowej tworzy 9 stacji z TOP20 najczęściej słuchanych rozgłośni w Polsce: Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus. Grupa Eurozet to także serwisy internetowe, m.in. tokfm.pl, radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, planeta.pl, radiopogoda.pl, zloteprzeboje.pl i rockradio.pl oraz serwis podcastowo-muzyczny Tuba.
Więcej na temat nowych pakietów TUTAJ.