BadaniaMediaZapowiedzi TV

Sukces „Love Island. Wyspy miłości” w Czwórce i casting do nowej edycji programu

W minioną niedzielę zakończyła się w Czwórce 7. edycja randkowego reality show „Love Island. Wyspa miłości”.

 

O swoich wrażeniach z niezapomnianych sześciu tygodni na Wyspie zwycięzcy, Agata Paź i Hubert Wicher oraz pozostali finaliści – Beata Kurpas i Kamil Jagielski, Marta Borkowska i Adam Boguta, Sandra Dorsz i Mateusz Świerczyński – opowiedzieli podczas spotkania z dziennikarzami:

 

Ten sezon obfitował w niespodzianki, zwroty akcji i całą gamę emocji. Zaskakujące wybory, rozstania i powroty, romantyczne randki, zabawy i gry towarzyskie, a nawet koncert na żywo w wykonaniu samej Dody, która poprowadziła mocne przeparowanie – to tylko niektóre z wydarzeń, jakie przykuły uwagę widzów i zapewniły świetną oglądalność show.

Na antenie Czwórki „Love Island. Wyspę miłości” oglądało łącznie ponad 9 milionów osób (RCH +1 min). Program pozyskał dla Czwórki młodą widownię: rok do roku udziały stacji w grupie 16-34 wzrosły o blisko 50%, a w paśmie jego emisji – prawie trzykrotnie, osiągając poziom 8,4%. Rekordowy odcinek sezonu oglądało łącznie 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 9% udziałów w grupie komercyjnej (SHR 16-59%) i aż 14% w grupie 16-34.

Rozpoczął się już casting do kolejnej edycji programu. Single i singielki w wieku od 21 do 35 lat mogą zgłaszać się poprzez formularz na stronie https://www.polsat.pl/casting/love-island/ .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *