„Pasja w podróży” – ruszyła nowa edycja projektu podróżniczego Onetu oraz Bridgestone
Ruszyła czwarta edycja podróżniczego projektu „Pasja w podróży”. Prowadzący Łukasz Kadziewicz zabiera widzów w podróż w poszukiwaniu nowych pasji – widzowie poznają wyjątkowe trasy, ciekawe miejsca oraz inspirujące osoby warte poznania. Na projekt „Pasja w podróży” składają się wideoreportaże, artykuły i materiały making-of, które można znaleźć w serwisie pasjawpodrozy.onet.pl.
W pierwszym odcinku Łukasz Kadziewicz, nowy prowadzący serię, wspólnie z Navalem (Pawłem Mateńczukiem) – byłym żołnierzem jednostki GROM, pozna czym jest survival, a także jak przygotować się do samotnej nocy w lesie. W kolejnych odcinkach poznamy tzw. rowerową ścianę wschodnią, jak wygląda praca w gospodarstwie rolnym oraz zimowe aktywności nad Bałtykiem.
– Jestem wielkim pasjonatem zdobywania nowych wrażeń, więc dołączenie do formatu „Pasja w podróży” było dla mnie naturalnym krokiem. To wspaniałe wyzwanie i czysta przyjemność – mówi Łukasz Kadziewicz, prowadzący czwarty sezon „Pasji w podróży”.
– Wspólnie z redakcją Onet Podróże stworzyliśmy mapę 100 lokalizacji w Polsce, które rekomendujemy odwiedzić. Na przestrzeni lat projekt ewoluował od idei slow travel po nieoczywiste kierunki podróży, w trakcie których możemy doświadczyć nietuzinkowych pasji, które inspirują nas do działania – mówi Agnieszka Michota Brand Manager, Bridgestone Europe East Region. Projekt idealnie wspiera pozycjonowanie premium marki Bridgestone, której wizerunek kreujemy w oparciu o wartości zrównoważonego rozwoju i pasji do podróżowania.
Bridgestone jest wiodącym producentem opon i wyrobów z gumy oraz dostawcą rozwiązań w zakresie zrównoważonej mobilności. Koncern powstał w Japonii w 1931 roku. Obecnie należy do niego 180 fabryk i centrów badawczo-rozwojowych oraz zatrudnia ponad 138 tys. pracowników na całym świecie. Bridgestone od 2014 roku jest Globalnym Partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.
Więcej: pasjawpodrozy.onet.pl