Radio 357 promuje na billboardach Polski Top
Radio 357 rozpoczęło swoją pierwszą kampanię outdoorową. Plakaty prezentowane są w największych miastach na nośnikach sieci Ströer. Zespół 357 promuje na nich Polski Top 2023 – listę najważniejszych polskich utworów wszech czasów. W kreacjach reklamowych występują prowadzący audycję: Katarzyna Borowiecka, Ola Budka, Marcin Łukawski, Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach. Polski Top po raz trzeci układa prawie 50-tysięczna społeczność Patronów Radia 357. Głosowanie online trwa do 29 kwietnia do godz. 19:00 na stronie top.Radio357.pl. Każdy Patron może oddać 75 głosów, wybierając spośród ponad 1000 propozycji. Pierwsze 100 utworów zostanie zaprezentowanych 3 maja 2023 r. w trakcie całodniowej audycji na żywo. Lista 357 utworów z największą liczbą głosów zostanie opublikowana po zakończeniu audycji.
Plakaty Radia 357 w największych miastach
Ruszyła pierwsza kampania outdoorowa Radia 357. Plakaty z hasłem “ZaTOP się w polskiej muzyce” promują Polski Top – popularną audycję realizowaną tylko raz w roku. 3 maja Radio 357 prezentuje najważniejsze polskie utwory wszech czasów wybrane przez społeczność Patronów – słuchaczy wspierających radio finansowo.
– To dla nas ważny krok. Nieprzypadkowo na pierwszą kampanię wybraliśmy właśnie Polski Top – naszą “flagową” audycję. 3 maja to święto w kalendarzu, ale też święto fanów polskiej muzyki. Tego dnia bardzo licznie gromadzą się oni przy głośnikach, żeby jej wspólnie słuchać. Chcemy, by było ich tego dnia jak najwięcej, bo taką audycję robimy tylko raz w roku. Liczymy, że dzięki temu odkryją swoje radio i zostaną z nami – tłumaczy Julia Kohman, odpowiedzialna w Radiu 357 za obszary marketingu i sprzedaży.
Kampania realizowana jest w największych aglomeracjach Polski. Obejmuje mix formatów outdoorowych zawierający m.in. citylighty, billboardy 18 i nośniki DOOH.
– Czujemy się zaszczyceni, że jako TOPowy operator na rynku reklamy zewnętrznej możemy mieć swój wkład w kolejny TOP, organizowany przez Radio 357. Tu musimy przyznać, że zaplanowanie skutecznej kampanii wydaje się łatwiejsze niż wskazanie ulubionych utworów, na których wszyscy się wychowaliśmy… Jesteście serca biciem. Słyszymy się 3 maja i nie możemy doczekać się na tegoroczne wyniki – mówi Albert Hanslik ze Ströer Media.
Kampanię zespół Radia 357 przygotował własnymi siłami. Zdjęcia wykonał Marcin Zawadzki. Kreacje reklamowe przygotowała Katarzyna Stelmach.
Top jak “Kevin”
Polski Top Radia 357 to specjalna, całodniowa audycja na żywo realizowana tylko raz w roku. Zestawienie najważniejszych polskich utworów wszech czasów układają słuchacze w głosowaniu online.
– Wiemy, że wiele osób czeka na ten dzień i nie wyobraża sobie majówki bez Polskiego Topu. Dla nas w radiu to też niezwykle ważny moment. To audycja jedyna w swoim rodzaju – jej fenomen wymyka się prostym diagnozom medioznawców. Jest w tym jakaś niezwykła siła wspólnego słuchania. Niby to utwory, które przecież słyszeliśmy wszyscy już nie raz. Ale tutaj brzmią tak, że każdy ma ciarki na plecach – od nas w studiu poczynając. Śmiejemy się czasem, że to taki nasz muzyczny “Kevin sam w domu”. Coroczny rytuał. Majówka bez Topu? Nie ma takiej opcji – mówi Piotr Stelmach, koordynujący prace redakcji muzycznej.
To już trzecie wydanie Polskiego Topu Radia 357. 357 najważniejszych polskich utworów wszech czasów wyłoni Społeczność Patronów wspierających Radio 357. Obecnie to prawie 50 tysięcy osób – dołączyć można na stronie wspieram.Radio357.pl.
Pierwsza setka notowania zostanie wyemitowana w całości w trakcie całodniowej audycji. Polski Top Radia 357 pojawi się na antenie 3 maja 2023 roku.
Głosowanie trwa do 29 kwietnia pod adresem: top.Radio357.pl.
Mecenasem Polskiego Topu Radia 357 jest Termo Organika.