Spicy Mobile w ofercie Polsat Media
1 maja 2023 roku Polsat Media rozpocznie współpracę ze Spicy Mobile, agencją marketingu mobilnego.
Dzięki współpracy ze Spicy Mobile, Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem (w ofercie Polsat Media od przejęcia Interii) z nowymi zasobami pochodzącymi ze Spicy Mobile. Nowy produkt będzie oferowany pod nazwą Polsat Media Mobile.
Połączenie oferty Mobiem i Spicy Mobile zapewni Polsat Media kompleksową, najszerszą na rynku ofertę w zakresie strategii, kreacji, realizacji kampanii reklamowych, big data oraz marketingu aplikacji mobilnych.
Spicy Mobile realizuje kampanie reklamowe o potencjale przekraczającym 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi „mobile”.
Jest m.in. twórcą platformy emisji reklam w modelu programmatic (Spicy DSP) oraz pomysłodawcą pomiaru aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych (badanie Mobience). Od 2017 r. pod honorowym patronatem IAB Polska agencja wydaje raport poświęcony marketingowi mobilnemu.